نشست «نانو،‌ صنعت و پیشرفت» در جشنواره شهرداری تهران

فرهنگسرای فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری منطقه ۱۱ تهران جشنواره‌ای با عنوان «نوآوری، فناوری و صنعت» را در روزهای ۳۰ شهریورماه لغایت ۱ مهر ماه سال جاری، در محل پردیس سینما گالری ملت برگزار خواهد کرد. در خلال برگزاری این جشنواره،‌ نشستی با عنوان «نانو،‌ صنعت و پیشرفت» برگزار خواهد شد. کاربرد فناوری نانو در علم مواد، الکترونیک و روباتیک از موضوعات مورد بحث در این نشست به‌شمار می‌روند.

فرهنگسرای فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری منطقه ۱۱ تهران در راستای شناسایی دستاوردها و اختراعات بخش صنعت و آشنایی این بخش با فناوری‌های موجود در داخل کشور، جشنواره‌ای با عنوان «نوآوری، فناوری و صنعت» را در روزهای ۳۰ شهریورماه لغایت ۱ مهر ماه سال جاری، در محل پردیس سینما گالری ملت برگزار خواهد کرد.

 

هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقای آگاهی عموم مردم از فناوری‌های موجود و تبادل علم در بین مخترعان و محققان بیان شده است. در خلال برگزاری این جشنواره،‌ نشستی با عنوان «نانو،‌ صنعت و پیشرفت» برگزار خواهد شد. کاربرد فناوری نانو در علم مواد، الکترونیک و روباتیک از موضوعات مورد بحث در این نشست به‌شمار می‌روند.

 

از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در جشنواره نوآوری،‌ فناوری و صنعت می‌توان به برگزاری نمایشگاهی از دستاوردها و فعالیت‌های پژوهشی دانش‌آموزان، دانشجویان و محققین اشاره داشت.

 

صاحبان شرکت ها و سایر علاقمندان در صورتی که زمینه کاری آنها مرتبط با موضوع نمایشگاه بوده یا دارای ابداعاتی ثبت شده در زمینه کاری خود هستند و تمایل به حضور در بخش نمایشگاهی دارند، می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره و نمایشگاه نوآوری، فناوری و صنعت ،با دبیرخانه جشنواره از طریق شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۴۱ تماس بگیرید.