پنج شنبه هفتم مهر؛ معرفی برگزیدگان دومین المپیاد نانو

مراسم اختتامیه دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو روز پنج‌شنبه مورخ ۷ مهرماه سال جاری، در محل هتل بین‌المللی لاله تهران برگزار خواهد شد. در این مراسم، علاوه‌بر اهدای جوایز برگزیدگان دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، از استان‌های برتر در برگزاری المپیاد نیز تقدیر خواهد شد.

پنج شنبه هفتم مهر؛ معرفی برگزیدگان دومین المپیاد نانو

مراسم اختتامیه دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو روز پنج‌شنبه مورخ ۷ مهرماه سال جاری، با حضور جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان‌ها و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌های محل برگزاری آزمون، کارشناسان ستاد نانو و دانش‌‌آموزان شرکت کننده در آزمون، در محل هتل بین‌المللی لاله تهران برگزار خواهد شد.

 

در این مراسم، علاوه‌بر اهدای جوایز برگزیدگان دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، از استان‌های برتر در برگزاری المپیاد نیز تقدیر خواهد شد.

 

به گزارش باشگاه دانش‌آموزی نانو، ۲۰ دانش‌آموز راه‌یافته به مرحله دوم دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، بر اساس سه مشخصه‌ی مجموع امتیازهای به‌دست آمده در آزمون‌های مرحله اول و دوم المپیاد، کار آزمایشگاهی و ارائه پروژه شبیه‌سازی در فناوری نانو، مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت در چهار سطح مدال طلا، مدال نقره، مدال برنز و دیپلم افتخار، رتبه‌بندی شده‌اند.

 

جوایز دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو به ترتیبی که در زیر آمده به دارندگان رتبه‌های اول و دوم و سوم و چهارم تعلق خواهد گرفت:

• دارندگان مدال طلا: ده میلیون ریال؛

• دارندگان مدال نقره: یک سکه تمام بهار آزادی؛

• دارندگان مدال برنز: یک سکه نیم بهار آزادی؛ و

• دارندگان دیپلم افتخار: یک سکه ربع بهار آزادی.

 

همچنین این افراد علاوه‌بر جوایز فوق، برای انجام تحقیقات در زمینه فناوری نانو نیز مورد حمایت باشگاه نانو قرار خواهند گرفت.

 

شایان ذکر است دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در دو مرحله تئوری و عملی با حضور بیش از ۴۰۰۰ داوطلب از ۳۱ استان کشور، در مرداد و شهریور سال ۱۳۹۰ برگزار شد.