غرفه‌های برتر چهارمین جشنواره تقدیر می‌شوند

ستاد نانو در نظر دارد برای حضور بهتر و مشارکت هر چه بیشتر مراکز و نهادهای فعال در فناوری‌نانو همانند سال‌های گذشته، غرفه‌های حاضر در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو را ارزیابی کند. این ارزیابی از زمان ثبت‌نام آغاز شده و تا ساعات پایانی جشنواره ادامه خواهد داشت.

غرفه‌های چهارمین جشنواره نانو ارزیابی می‌شوند

ستاد نانو در نظر دارد برای حضور بهتر و مشارکت هر چه بیشتر مراکز و نهادهای فعال در فناوری‌نانو همانند سال‌های گذشته، غرفه‌های حاضر در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو را ارزیابی کند. این ارزیابی از زمان ثبت‌نام آغاز شده است و تا ساعات پایانی جشنواره ادامه خواهد داشت.

 

برخی ملاک‌ها و شاخص‌های ارزیابی غرفه‌ها به قرار زیر است:

• نظم در حضور و برگزاری نمایشگاه

• ارائه مؤثر توانمندی‌ها و دستاوردهای مرکز

• همکاری مؤثر در مستندسازی و اطلاع‌رسانی غرفه

• بهره‌برداری مرکز از فرصت‌های نمایشگاهی

 

اطلاعات تفصیلی شاخص‌های موثر در ارزیابی غرفه‌ها در بخش غرفه‌داران پایگاه اینترنتی چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو در دسترس است.

 

شایان ذکراست، دبیرخانه جشنواره در نظر دارد، از غرفه برگزیده در مراسم «تقدیر از برترین‌ها» قدردانی نماید. غرفه برگزیده علاوه ‌بردریافت تندیس نمایشگاه و جایزه نقدی، در صورت حضور در جشنواره سال آینده از پرداخت هزینه غرفه معاف خواهد بود.

 

سری جشنواره‌های فناوری‌نانو به همت ستاد توسعه فناوری‌نانو و با هدف معرفی توانمندی‌های کشور در عرصه این فناوری به صورت سالانه برگزار می‌گردد و هرساله ارزیابی غرفه‌های برتر در ایام برگزاری نمایشگاه صورت می‌پذیرد.