رئیس سازمان فضایی ایران برپایی نمایشگاه نانو را افتخار آمیز دانست

رئیس سازمان فضایی ایران پس از بازدید از چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، بر حمایت سازمان فضایی ایران از مطالعات و تحقیقات در زمینه نانو تاکید کرد. دکتر حمید فاضلی، در اولین روز برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو به این نمایشگاه آمد و ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف، از نزدیک در جریان فعالیت‌های سازمان‌ها و اشخاص در زمینه‌ی فناوری نانو، قرار گرفت.

دکتر فاضلی: برپایی این نمایشگاه برای کشورمان افتخارآمیز است

رئیس سازمان فضایی ایران پس از بازدید از چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، بر حمایت سازمان فضایی ایران از مطالعات و تحقیقات در زمینه نانو تاکید کرد.

 

دکتر حمید فاضلی، در اولین روز برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو به این نمایشگاه آمد و ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف، از نزدیک در جریان فعالیت‌های سازمان‌ها و اشخاص در زمینه‌ی فناوری نانو، قرار گرفت.

 

رئیس سازمان فضایی ایران ضمن حضور در غرفه‌ی «اتحادیه انجمن‌های علمی نانوفناوران ایران» با دانشجویان فعال در زمینه‌ی فناوری نانو به صحبت پرداخت و گفت:« بسیار خوشحالم که در جمع شما جوانان باانگیزه حضور پیدا کردم. کارهای شما نوید آینده‌ای امیدبخش را برای کشورمان در حوزه‌ی فناوری نانو، می‌دهد. سازمان فضایی کشور از ایده‌ها و طرح‌های شما استقبال می‌کند و امیدواریم برای توسعه‌ی فعالیت‌های فضایی کشور تلاش کنید.»

 

دکتر فاضلی ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه، در گفت و گو با ستاد خبری چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی فناوری نانو، به علاقمندی سازمان فضایی کشور به مبحث فناوری‌های نانو اشاره کرد و گفت:« تلاش کردیم در این نمایشگاه حضور فعالی داشته باشیم. دستاوردهای بسیاری در پژوهشکده مهندسی سازمان فضایی کشور، انجام شده که اینجا می‌توانید شاهد این فعالیت‌ها باشید.»

 

رئیس سازمان فضایی کشور همچنین تاکید کرد:« در پژوهشکده هوا-فضا، همکاران ما فعالیت‌های خوبی را در زمینه فناوری نانو آغاز کرده‌اند. ما تجهیزات خوب نانویی را در قالب همکاری با بانک اسلامی برای پژوهشکده هوا-فضا خریداری کردیم و در حال ایجاد ساختارها و زیرساخت‌های لازم برای انجام مطالعات و تحقیقات در زمینه‌ی نانو هستیم و از این فعالیت‌ها حمایت می‌کنیم.»

 

دکتر حمید فاضلی در انتها، برپایی این نمایشگاه را برای کشورمان، افتخارآفرین خواند و اظهار امیدواری کرد که نمایشگاه امسال نیز مانند سال‌های گذشته شاهد دستاوردهای بزرگ باشد.

 

گفتنی است چهارمین نمایشگاه فناوری نانو از ۱۳ تا ۱۷ مهرماه ۱۳۹۰ از سوی ستاد توسعه فناوری نانو در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.