دومین روز از برگزاری کارگاه‌های آموزشی جشنواره فناوری نانو

دومین روز از برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو،‌ شاهد برگزاری دو کارگاه آموزشی با عناوین «پوشش‌های الکتروشیمیایی نانوساختار و کاربردهای صنعتی آنها» و «کاربرد فناوری نانو در حوزه بهداشت و سلامت» و سخنرانی مهمانان خارجی در محل سالن کنفراس شماره ۲ بوده است.


دومین روز از برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو،‌ شاهد برگزاری دو کارگاه آموزشی با عناوین «پوشش‌های الکتروشیمیایی نانوساختار و کاربردهای صنعتی آنها» و «کاربرد فناوری نانو در حوزه بهداشت و سلامت» و نیز سمیناری با سخنرانی مهمانان خارجی در محل سالن کنفراس شماره ۲ سالن خلیج فارس بوده است.

 

کارگاه آموزشی «پوشش‌های الکتروشیمیایی نانوساختار و کاربردهای صنعتی آنها» با حضور کارشناسان و مدیران صنایع آبکاری، دانشجویان و محققان توسط دکتر دولتی ارائه شد. همچنین کارگاه آموزشی «کاربرد فناوری نانو در حوزه بهداشت و سلامت» نیز با حضور مدیران صنایع دارویی، پزشکی و بهداشت، سرمایه‌گذاران، محققان وکارآفرینان برگزار شد. از جمله موضوعات تدریس‌شده در این کارگاه آموزشی که توسط دکتر ابراهیمی ارائه شد می‌توان به وضعیت فناوری نانو در حوزه بهداشت و سلامت و تجاری سازی فناوری در حوزه بهداشت و سلامت (چالش‌ها و راهکارها) اشاره داشت. 

 

گفتنی است در پایان برگزاری این کارگاه‌های آموزشی، به شرکت‌کنندگان گواهی حضور اعطا شد.

 

از دیگر برنامه‌های آموزشی برگزار شده در روز دوم چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو می‌توان به برگزاری سمیناری با حضور اساتیدی چون Prof. Hanjo Lim از کشور کره و Dr. M. Toprak از کشور سوئد اشاره داشت. محققان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها با حضور در این سمینارآموزشی به تبادل اطلاعات با یکدیگر پرداختند.

 

شایان ذکر است ثبت‌نام در کارگاه‌هایی که ظرفیت آنها تکمیل نشده در محل کارگاه امکان پذیر است. علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت‌نام به‌ پایگاه اینترنتی جشنواره مراجعه نمایند و یا به صورت حضوری به نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن خلیج فارس، سالن کنفرانس شماره ۲ مراجعه کنند.