استقبال اعضای انجمن عایق‌های رطوبتی از ساخت ایزوگام نانویی

نشست مشترک مسئولین شرکت‌های عضو انجمن عایق‌های رطوبتی شهرستان دلیجان استان مرکزی با مسئولین ستاد فناوری نانو در محل چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو برگزار شد.

نشست مشترک مسئولین شرکت‌های عضو انجمن عایق‌های رطوبتی شهرستان دلیجان استان مرکزی با مسئولین ستاد فناوری نانو در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو برگزار شد.

 

در این نشست که به منظور استفاده از فناوری نانو در صنعت عایق‌های رطوبتی کشور برگزار شد نمایندگانی از شرکت‌های بام‌گستر، سامان، یاسمین گستر، گل پوشش، سینابام، گیتی بام، البرز، آسابام شهرستان دلیجان حضور داشتند.

 

در ابتدای جلسه در خصوص فعالیت‌های گروه پژوهش نانوپودرهای پویا به عنوان مسئول برنامه ترویج صنعتی فناوری نانو در حوزه عایق و ایزوگام کشور توضیحاتی ارائه شد. مهندس اسدی فرد مدیرکارگروه صنعت و بازار ستاد درباره فعالیت‌ها و حمایت‌های ستاد از گروه پژوهشی نانوپودرهای پویا گفت این گروه به نیابت از ستاد، ترویج و توسعه فناوری نانو در این حوزه را برعهده دارد.

 

در ادامه نشست مسئولین شرکت‌ها درباره وضعیت صنعتی فناوری نانو در داخل و خارج از کشور پرسش‌های خود را مطرح کردند. شرکت‌های حاضر در  پایان نشست علاقمندی خود را برای مشارکت در سرمایه‌گذاری در طرح کاربرد فناوری نانو در صنعت ایزوگام اعلام کردند. همچنین مقرر شد، در پایان ماه جاری جلسه دیگری با حضور انجمن‌های صنفی شهرستان دلیجان و اعضای ستاد به منظور انجام بررسی بیشتر روی پروژه ساخت ایزوگام با استفاده از فناوری نانو برپا شود.