حضور نشریات فعال در چهارمین جشنواره فناوری نانو

در بخش نشریات چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو شش مجله فارسی‌زبان و یک مجله انگلیسی زبان فعال در حوزه فناوری نانو حضور دارند. مجلات علوم صنایع شیمیایی گام پارت، عمران آب، کشاورزی و غذا، روش‌های نوین آبیاری و مهندسی کشاورزی و مجله انگلیسی زبان IJND، از جمله مجلات حاضر در این بخش به شمار می‌روند.


در بخش نشریات چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو شش مجله فارسی‌زبان و یک مجله انگلیسی زبان فعال در حوزه فناوری نانو حضور دارند.

 

مجلات علوم صنایع شیمیایی گام پارت، عمران آب، کشاورزی و غذا، روش‌های نوین آبیاری و مهندسی کشاورزی و مجله انگلیسی زبان IJND، از جمله مجلات حاضر در این بخش به شمار می‌روند.

 

گفتنی است مجله انگلیسی زبان IJND به طور تخصصی اخبار و موضوعات مربوط به فناوری نانو را به زبان انگلیسی پوشش می‌دهد. همچنین مقالات ISI نیز در این مجله انگلیسی زبان منتشر می‌شود.

 

بخش نشریات چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو در طبقه دوم سالن خلیج فارس برگزار می‌شود. علاقمندان تا روز ۱۷ مهر ماه فرصت دارند از این بخش از جشنواره بازدید نمایند. گفتنی است چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو در روزهای ۱۳ تا ۱۷ مهرماه ۱۳۹۰ در محل سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.