ارتقای اعتماد مشتری با بهبود نوآوری مسوولانه

شما چگونه می‌توانید از طریق بهبود نوآوری مسوولانه، اعتماد مشتری را بهبود بخشید؟ این یک سوالات محوری که تلاش می‌شود در چارچوب یک کارگاه یک روزه که توسط موسسه فناوری‌نانو (IoN) سازماندهی شده است، پاسخ داده شود.

شما چگونه می‌توانید از طریق بهبود نوآوری مسوولانه، اعتماد مشتری را بهبود بخشید؟

این یک از سوالات محوری است که تلاش می‌شود در چارچوب یک کارگاه یک روزه که توسط
موسسه فناوری‌نانو (IoN) سازماندهی شده است، پاسخ داده شود.

این کارگاه یک روزه در روز ۳۱ ژانویه سال ۲۰۱۲ میلادی (۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۰) در شهر
لندن برگزار خواهد شد. در این رویداد مهم تلاش می‌شود تا به سوالات ذیل پاسخ داده
شود:

• نوآوری مسوولانه واقعا به چه معنا است؟

• اصول مربوط به آن کدامند؟

• نوآوری مسوولانه با مقررات کنونی و پیشگامی‌های داوطلبانه‌ای نظیر industry codes
of practice چگونه تطبیق داده می شوند؟

• شرکت‌ها برای انجام آن به چه داده‌ها و اطلاعاتی نیاز دارند؟

• چه کسی بر این فرایند ناظر بوده و این فرایند چگونه مدیریت خواهد شد؟

• آیا نوآوری مسوولانه یکی از پیش‌ران‌های اصلی افزایش اعتماد مشتری و ارتقای کسب و
کار با اتکا بر سیستم‌های مدیریت کیفیت است؟

موسسه فناوری‌نانو (IoN) که در پروژه‌های اخیر دولت انگلیس در حوزه مدیریت
فناوری‌های نوین و انجام مسوولانه تحقیقات در زمینه فناوری‌نانو، نقش محوری برعهده
دارد، در قالب این کارگاه متخصصان برتر نوآوری را گردهم خواهد آورد تا به سوالات
فوق پاسخ داده و راهکارهای عملی برای رفع این چالش‌ها ارائه کنند.

این کارگاه بستر بسیار مناسبی فراهم می‌کند تا در قالب آن شرکت‌های فعال در زمینه
تولید محصولات ابداعی و شرکت‌هایی که در فرایند عرضه، توزیع و زنجیره ارزش مشارکت
دارند و ذینفعان کلیدی‌ای نظیر سرمایه‌گذاران، بیمه‌گذاران و خرده‌فروشان شرکت
کنند.

نوآوری مسوولانه معمولا فرایندهایی را تشریح می‌کند که به محققان کمک می‌کند تا
مزایا و ریسک‌های فناوری‌‌های نوظهور شناسایی کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنند.