شما چگونه میتوانید از طریق بهبود نوآوری مسوولانه، اعتماد مشتری را بهبود بخشید؟ این یک سوالات محوری که تلاش میشود در چارچوب یک کارگاه یک روزه که توسط موسسه فناورینانو (IoN) سازماندهی شده است، پاسخ داده شود.
ارتقای اعتماد مشتری با بهبود نوآوری مسوولانه
شما چگونه میتوانید از طریق بهبود نوآوری مسوولانه، اعتماد مشتری را بهبود بخشید؟ این یک از سوالات محوری است که تلاش میشود در چارچوب یک کارگاه یک روزه که توسط این کارگاه یک روزه در روز ۳۱ ژانویه سال ۲۰۱۲ میلادی (۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۰) در شهر • نوآوری مسوولانه واقعا به چه معنا است؟ • اصول مربوط به آن کدامند؟ • نوآوری مسوولانه با مقررات کنونی و پیشگامیهای داوطلبانهای نظیر industry codes • شرکتها برای انجام آن به چه دادهها و اطلاعاتی نیاز دارند؟ • چه کسی بر این فرایند ناظر بوده و این فرایند چگونه مدیریت خواهد شد؟ • آیا نوآوری مسوولانه یکی از پیشرانهای اصلی افزایش اعتماد مشتری و ارتقای کسب و موسسه فناورینانو (IoN) که در پروژههای اخیر دولت انگلیس در حوزه مدیریت این کارگاه بستر بسیار مناسبی فراهم میکند تا در قالب آن شرکتهای فعال در زمینه نوآوری مسوولانه معمولا فرایندهایی را تشریح میکند که به محققان کمک میکند تا علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنند.
|