اردیبهشت ماه ۱۳۹۱؛سومین المپیاد دانش‌آموزی نانو

سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، در اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد. با گذشت نزدیک به سه ماه از پایان دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، ثبت‌نام برای دور سوم المپیاد در نمایشگاه‌های هفته نانو از تاریخ اول آذر ماه سال جاری آغاز شده است.


سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد. با توجه به درخواست مدارس مبنی بر عدم تداخل برگزاری آزمون مرحله اول با برنامه آموزشی دانش‌آموزان و نیز برگزاری مرحله عملی المپیاد در بازه زمانی مناسب،‌ آزمون تئوری نسبت به آزمون سال گذشته، دوماه زودتر و در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 

با گذشت نزدیک به سه ماه از پایان دومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، ثبت‌نام برای دور سوم المپیاد در نمایشگاه‌های هفته نانو آغاز شده است. در سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو همچون دوره‌های قبلی، پذیرفته‌شدگان آزمون تئوری،‌ به مرحله عملی راه‌یافته و پس از برگزاری رقابت عملی، برگزیدگان نهایی المپیاد بر اساس نمره آزمون تئوری و امتیاز کسب‌شده در مرحله عملی، تعیین خواهند شد.

 

لازم به ذکر است، ثبت‌نام در سومین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ثبت‌نام پایگاه اینترنتی باشگاه دانش‌آموزی نانو صورت می‌گیرد. گفتنی است سامانه ثبت‌نام بزودی بر روی وبگاه باشگاه فعال خواهد شد اما ثبت‌نام به صورت فردی و گروهی، در نمایشگاه‌های هفته نانو از تاریخ اول آذر ماه سال جاری آغاز شده است. علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و چگونگی ثبت‌نام الکترونیکی، به پایگاه اینترنتی باشگاه دانش‌آموزی نانو مراجعه کنند.

 

گفتنی است،‌ تاکنون دو دوره المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با حضور ۱۲۰۰ داوطلب در دور اول و ۴۰۰۰ داوطلب در دور دوم برگزار شده است، دور سوم این المپیاد با برگزاری آزمون کتبی در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۱ در مراکز فعال استان‌ها، آغاز خواهد شد.