اولین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو

اولین دوره توانمندسازی ویژه دانشجویان سال اول رشته‌ها و گرایش نانو نیمه دوم بهمن یا نیمه اول اسفند ۹۰ برگزار خواهد شد. هدف این دوره، توانمند سازی دانشجویان رشته‌ها و گرایش‌های نانو برای ورود به بازار کار، کمک به انتخاب موضوعات کاربردی برای پایان نامه تحصیلات تکمیلی و ارایه مشاوره برای تعیین مسیر صحیح تحصیلی و شغلی اعلام شده است.

اولین دوره توانمندسازی ویژه دانشجویان سال اول رشته‌ها و گرایش نانو نیمه دوم بهمن یا نیمه اول اسفند ۹۰ برگزار خواهد شد. هدف این دوره توانمند سازی دانشجویان رشته‌ها و گرایش‌های نانو برای ورود به بازار کار، کمک به انتخاب موضوعات کاربردی برای پایان نامه تحصیلات تکمیلی و ارایه مشاوره برای تعیین مسیر صحیح تحصیلی و شغلی اعلام شده است.

 

در این دوره موضوعات زیر در قالب کلاس، کارگاه، میزگرد و پرسش و پاسخ به دانشجویان ارایه می‌شود:

• آشنایی با کاربردهای فناوری نانو در صنعت؛

• آشنایی با وضعیت فناوری نانو در ایران و جهان؛

• آشنایی با مفاهیم کارآفرینی و کسب و کار؛

• آشنایی با مشاغل نانویی؛

• آشنایی با شبکه آزمایشگاهی و تجهیزات مورد استفاده در فناوری نانو؛

• آشنایی با پایان‌نامه‌های موفق نانو؛ و

• آشنایی با فرایند ایده تا بازار و موسسه خدمات فناوری تا بازار.

 

این دوره ویژه دانشجویان سال اول کارشناسی ارشد رشته‌ها و گرایش‌های نانو (ورودی ۹۰) تعیین شده است. دانشجویان واجد شرایط می‌توانند از راه‌های زیر برای ثبت‌نام در این دوره -که به صورت یک اردوی سه روزه برگزار می‌شود- اقدام کنند:

 

۱- افراد لازم است پس از ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی ستاد نانو از طریق لینک ثبت نام کاربر جدید، ضمن تکمیل اطلاعات، گزینه مربوط به «تمایل شرکت در دوره توانمند سازی دانشجویان رشته‌ها و گرایش‌های نانو» را انتخاب کنند.

 

۲- افرادی که قبلا در پایگاه اینترنتی ستاد نانو ثبت نام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در بخش «ویرایش مشخصات فردی» گزینه مربوط به تمایل شرکت در دوره توانمندسازی دانشجویان رشته‌ها و گرایش‌های نانو را انتخاب کنند.

 

شایان ذکر است ثبت نام نهایی پس از پرداخت مبلغ ثبت نام انجام خواهد شد. افراد متقاضی می‌توانند برای پرداخت هزینه ثبت‌نام، با ورود به صفحه شخصی خود، از طریق لینک پرداخت آنلاین موجود در این صفحه، مبلغ تعیین شده را پرداخت کنند.

لینک پرداخت از روز چهارشنبه ۷ دی‌ماه ۱۳۹۰ فعال خواهد شد.

 

گفتنی است دانشجویان شرکت کننده در این دوره ضمن دریافت گواهی شرکت در دوره از طرف ستاد نانو، تشویقی‌های ویژه‌ای را از سوی ستاد دریافت خواهند کرد.