بررسی کاربرد فناوری نانو در علوم زمین‌شناسی

مرکز پژوهش‌هاى کاربردى سازمان زمین‌شناسى و اکتشافات معدنى کشور با هدف ایجاد بستری مناسب برای تبادل اطلاعات و ترغیب محققان به انجام پروژه‌های کاربردی در زمینه زمین‌شناسی همایش ملی با عنوان «نانوبیوزمین» را در تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۱ در محل این سازمان برگزار خواهد کرد.


مرکز پژوهش‌هاى کاربردى سازمان زمین‌شناسى و اکتشافات معدنى کشور با هدف ایجاد بستری مناسب برای تبادل اطلاعات و ترغیب محققان به انجام پروژه‌های کاربردی در زمینه زمین‌شناسی، همایش ملی با عنوان «نانوبیوزمین» را در تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۱ در محل این سازمان برگزار خواهد کرد.

 

عناوین محورهای مورد بحث در این همایش به قرار زیر است:

• فناوری نانو و بیو در اکتشاف، استخراج و فراورى

• فناوری نانو و بیو در زمین‌شناسى زیست‌محیطى

• نانو ژئوشیمى و بیوژئوشیمى

• نانو مخاطرات

 

محققان‌، ‌پژوهشگران و دانشجویان فرصت دارند خلاصه مقالات خود را تا تاریخ اول بهمن‌ماه سال جاری به دبیرخانه همایش ارسال کنند. لازم به ذکر است، دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد به بالا، به هنگام ثبت‌نام از ۵۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد. با توجه به محدودیت در ظرفیت پذیرش، اولویت با کسانى خواهد بود که زودتر ثبت نام کرده‌اند.

 

شایان ذکر است،‌ براساس اعلام دبیرخانه همایش، مقالات برتر در فصلنامه علوم زمین  به چاپ خواهند رسید. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی ثبت‌نام و ارسال مقالات، به پایگاه اینترنتی «همایش ملی نانوبیوزمین» مراجعه کنند. همچنین تماس با دبیرخانه همایش از طریق شماره تلفن ۰۲۶۱۲۸۲۱۰۰۰ داخلی ۱۴۱ امکان‌پذیر است.