برگزاری اولین وبینار آموزشی از سلسله وبینارهای کسب و کار

وبینار آموزشی «بهره‌برداری و مدیریت محصول خدمات و ثبت اختراع» در تاریخ ۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۰ از سوی ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود. این وبینار اولین سری از سلسله وبینارهای آموزشی فناوری نانو است که در زمستان ۹۰ برگزار خواهند شد.

وبینار آموزشی «بهره‌برداری و مدیریت محصول خدمات و ثبت اختراع» در تاریخ ۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۰  برگزار می‌شود. این وبینار اولین سری از سلسله وبینارهای آموزشی فناوری نانو است که از سوی ستاد توسعه فناوری نانو در زمستان ۹۰ برگزار خواهند شد.
 
ستاد در نظر دارد سلسله وبینارهای آموزشی را در زمینه کسب و کار در حوزه فناوری نانو و با اهدافی چون آشنایی با قوانین، شرایط و فضای کار کشور و نهادهای حامی فرایند ایده تا بازار، امکان بهره‌گیری همه افراد در سراسر کشور از امکانات آموزشی وصرفه‌جویی در وقت و هزینه، در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۰ برگزار کند.
 
از جمله موضوعاتی که در این وبینارهای آموزشی پوشش داده خواهند شد می‌توان به مواردی چون بهره‌برداری و مدیریت محصول، خدمات و ثبت اختراع، آشنایی با اصول و مبانی کارآفرینی و خلاقیت، و چگونگی کسب مهارت‌های لازم در شروع کسب و کار اشاره کرد.
 
وبینار «بهره‌برداری و مدیریت محصول خدمات و ثبت اختراع» در ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز ‌سه‌شنبه ۲۷ دی ماه بر روی پایگاه اینترنتی ستاد برگزار خواهد شد. متقاضیانی که دراین پایگاه ثبت‌نام اولیه خود را انجام داده‌اند می‌توانند از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ دی ماه با ورود به صفحه کاربری خود از طریق لینک موجود، در این وبینار ثبت‌نام کنند.
 
شایان ذکر است، ثبت‌نام در این وبینارها رایگان بوده و اولویت ثبت‌نام با کسانی است که از حمایت‌های تشویقی ستاد استفاده کرده‌اند. حضور در این وبینارها برای آن دسته از دانشجویانی که متقاضی دریافت حمایت تشویقی پایان‌نامه‌‌های مبتنی بر فناوری نانو هستند، معادل شرکت در کارگاه‌های آموزشی همایش‌های دانشجویی فناوری نانو محسوب خواهد شد.