تجدید انتشار هشت عنوان نرم‌افزار نانو در دی‌ماه

هشت عنوان از مجموعه فیلم‌ها و نرم‌افزارهای ستاد نانو تجدید انتشار شد. به دنبال معرفی نرم‌افزار «نانوکاوش»به عنوان یکی از منایع آزمون توانمندی‌های تدریس فناوری نانو، ۵ هزار نسخه از این نرم‌افزار بهمراه هزار نسخه از مجموعه فیلم و نرم‌افزارهای «نانو و صنعت» در دی‌ماه امسال منتشر شد.


هشت عنوان از مجموعه فیلم‌ها و نرم‌افزارهای ستاد نانو تجدید انتشار شد. به دنبال برگزاری آزمون توانمندی‌ تدریس فناوری نانو در آذرماه و دی‌ماه سال جاری ۵ هزار نسخه از نرم‌افزار «نانوکاوش» بهمراه هزار نسخه از مجموعه فیلم و نرم‌افزارهای «نانو و صنعت» در دی‌ماه امسال منتشر شد.

 

نسخه اولیه نرم‌افزار «نانو کاوش» سال گذشته منتشر شد و به عنوان منبع مسابقه ملی تجهیزات شناسایی در فناوری نانو در اختیار علاقمندان قرار گرفت. تغییرات نسخه جدید نرم‌افزار نانوکاوش شامل ویرایش مطالب علمی و بهبود ساختار گرافیکی و فنی آن است. نسخه جدید این نرم‌افزار به عنوان منبع آزمون‌های توانمندی‌های تدریس فناوری نانو و نیز منبع مسابقه ملی فناوری نانو که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، منتشر شده است.

 

در مجموعه نرم‌افزارهای «نانو و صنعت» نیز کاربردهای فناوری نانو در صنایع مختلف، بصورت فیلم‌های مستند با موضوع کاربردهای تجاری این علم در صنعت، بهمراه مقالات،‌ گزارش‌ها و کتاب‌های الکترونیکی مرتبط ارائه شده است. این مجموعه در قالب یک مجموعه فیلم و شش نرم افزار، توسط ستاد توسعه فناوری نانو در مهرماه سال جاری تولید و در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو ارائه شد.

 

علاقمندان می‌توانند برای تهیه نسخه جدید نرم‌افزار «نانوکاوش» و مجموعه فیلم‌ها و نرم‌افزارهای «نانو و صنعت» با شماره تلفن ۶۶۵۹۴۸۱۹ تماس حاصل کنند.