کنفرانس ICMEAT2012؛ نوزدهم مهرماه ۱۳۹۱ در اصفهان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی با همکاری دانشگاه‌های رایرسون کانادا و یو.پی.‌ام مالزی، کنفرانس بین‌المللی «مهندسی مکانیک و فناوری‌های پیشرفته (ICMEAT2012)» را در روزهای ۱۹ الی ۲۱ مهرماه‌ سال ۱۳۹۱ در محل هتل بین‌المللی عباسی شهر اصفهان برگزار خواهد کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی با همکاری دانشگاه‌های رایرسون کانادا و یو.پی.‌ام مالزی، در راستای تعامل محققین و پژوهشگران ایرانی با محققین خارجی، کنفرانس بین‌المللی «مهندسی مکانیک و فناوری‌های پیشرفته (ICMEAT2012)» را در روزهای ۱۹ الی ۲۱ مهرماه‌ سال ۱۳۹۱ در محل هتل بین‌المللی عباسی شهر اصفهان برگزار خواهد کرد.

 

ایجاد ارتباط علمی، پژوهشی و صنعتی بین دانشگاه‌ها، مؤسسات فنی و مهندسی و صنایع مربوطه و توسعه دامنه علمی و پژوهشی محققین، اساتید و دانشجویان در حوزه مهندسی مکانیک از اهداف برگزاری این کنفرانس بیان شده است.

 

عناوین محورهای مرتبط با فناوری نانو که در این کنفرانس مورد بررسی قرار خواهند گرفت عبارتند از:

• کاربردهای مهندسی مکانیک در پزشکی؛

• مهندسی مکانیک در مقیاس میکرو و نانو؛

• نانو مواد؛ • تحلیل چند مقیاسی؛

• MEMS؛ و

• NEMS.

 

از برنامه‌های جانبی این همایش می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاهی با حضور صنایع و برخی شرکت‌های بین‌المللی فعال در صنعت مکانیک اشاره داشت. لازم به ذکر است، گواهی حضور در کنفرانس و گواهی شرکت در کارگاه‌های آموزشی، مشترکا از سوی دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی، رایرسون کانادا و یو پی ام مالزی صادر خواهند شد.

 

 محققین، اساتید و دانشجویان فرصت دارند تا پایان وقت اداری روز ۲۵ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۰، خلاصه مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند. علاقمندان می‌توانند، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی ثبت‌‌نام در کنفرانس بین‌المللی ICMEAT2012، به پایگاه اینترنتی کنفرانس مراجعه کنند. همچنین تماس با دبیرخانه کنفرانس از طریق شماره تلفن ۰۳۱۱۲۲۳۸۱۴۵ امکان‌پذیر است.