برگزاری دوره آمادگی مسابقه نانو در اسفند ماه ۹۰

انجمن نانو فناوری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در نظر دارد دوره آموزشی با عنوان «آماده‌سازی مسابقه ملی فناوری نانو» را در راستای آماده‌سازی دانشجویان برای شرکت در دومین مسابقه ملی فناوری نانو، در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفندماه سال جاری در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه این دانشگاه برگزار کند.


انجمن نانو فناوری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در نظر دارد دوره آموزشی با عنوان «آماده‌سازی مسابقه ملی فناوری نانو» را در راستای آماده‌سازی دانشجویان برای شرکت در دومین مسابقه ملی فناوری نانو، در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفندماه سال جاری در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه این دانشگاه برگزار کند.

 

آشنایی دانشجویان با مباحث تئوری‌ و عملی‌ فناوری‌ نانو و ترغیب دانشجویان به شرکت در دومین مسابقه ملی فناوری نانو از اهداف برگزاری این دوره آموزشی بیان شده است. گفتنی است سرفصل‌هایی که در این دوره آموزشی توسط مدرس تایید شده از سوی ستاد نانو (دارای گواهی توانمندی تدریس) ارائه می‌شود، مطابق با سرفصل‌های دومین مسابقه ملی فناوری نانو تعیین شده است.

 

عناوین سرفصل‌های این دوره عبارتند از:

• نانو ساختارها

• روش‌های ساخت نانو ساختارها

• روش‌ها و تجهیزات شناسایی

• کاربردهای فناوری نانو

 

متقاضیان فرصت دارند تا پایان وقت اداری روز ۱۰ اسفندماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام در این دوره آموزشی اقدام کنند. لازم به‌ذکر است در پایان برگزاری دوره فوق، از سوی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به شرکت‌کنندگان گواهی حضور اعطا خواهد شد.

 

علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۶۶۷۱۷۱۶۹ تماس حاصل کنند.