اردیبهشت ۹۱؛ همایش علوم و فناوری نانو در دانشگاه آزاد اهواز

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان این واحد، همایش «علوم و فناوری نانو» را در تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱ برگزار خواهد کرد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان این واحد، همایش «علوم و فناوری نانو» را در تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱  برگزار خواهد کرد.

 

ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر میان اندیشمندان، محققین، خبرگان علمی و صنعتی در حوزه علوم و فناوری نانو، آموزش و آگاهی‌بخشی مدیران و برنامه‌ریزان در خصوص علوم و فناوری نانو، تعامل و همفکری پیرامون بایدها و چالش‌های مرتبط با فناوری نانو و تبادل یافته‌ها و دستاوردهای علمی در زمینه علوم نانو، از اهداف برگزاری این همایش می‌توان عنوان شده است.

 

از محورهای این همایش می‌توان به «نانومواد»، «نانوفیزیک»،‌ «نانوالکترونیک»، «نانومکانیک»، «نانوشیمی و مهندسی شیمی»، «نانوپزشکی و داروسازی»، «کاربردهای فناوری نانو در زیست شناسی»، «علوم کشاورزی»، «محیط زیست»، «محاسبات و ریاضیات» و «اقتصاد و مدیریت» اشاره کرد.

 

طبق اعلام دبیرخانه همایش، محققین،‌ اساتید و دانشجویان فرصت دارند مقالات خود را تا تاریخ ۲۲ اسفندماه سال جاری به دبیرخانه همایش ارسال کنند و دانشجویان به هنگام ثبت‌نام از ۵۰% درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

 

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی همایش مراجعه کنند. همچنین تماس با دبیرخانه همایش از طریق شماره تلفن ۰۶۱۱۳۳۴۸۳۹۸ امکان‌پذیر است.