پرداخت ۱۱ میلیارد ریال حمایت تشویقی به ۱۷۶۹ محقق نانو

ستاد توسعه فناوری نانو در تاریخ ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۰،‌ مبلغ ۱۱٫۷۹۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بابت حمایت تشویقی به ۱۷۶۹ نفر از محققان فناوری نانو پرداخت نموده است. کسانی که مدارک آنها تا نیمه بهمن ماه سال جاری تأیید و اعلام شده بعلاوه محققانی که در یازدهمین همایش دانشجویی فناوری نانو شرکت کردند، از جمله افرادی بودند که حمایت تشویقی آنها پرداخت شده است.

ستاد توسعه فناوری نانو در تاریخ ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۰،‌ مبلغ ۱۱٫۷۹۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بابت حمایت تشویقی به ۱۷۶۹ نفر از محققان فناوری نانو پرداخت نموده است. این افراد تعدادی از محققانی بودند که مدارک آنها تا نیمه بهمن ماه سال جاری تأیید و اعلام شده است.

این مبلغ همچنین شامل حمایت تشویقی افرادی که در سوم اسفندماه سال جاری در یازدهمین همایش دانشجویی در دانشگاه امیرکبیر، شرکت کرده بودند نیز می‌شود.

 

مبالغ حمایت پرداخت شده به شرح زیر است:

نوع حمایت تعداد (نفر) مبلغ (ریال)
پایان نامه کارشناسی ارشد (دانشجو) ۵۲۵ ۳.۱۶۲.۰۰۰.۰۰۰
پایان نامه کارشناسی ارشد (استاد راهنما) ۶۱۴ ۱.۸۴۵.۰۰۰.۰۰۰
پایان‌نامه دکتری(دانشجو) ۹۷ ۱.۷۶۴.۰۰۰.۰۰۰
پایان‌نامه دکتری(استاد راهنما) ۱۰۷ ۹۷۲.۰۰۰.۰۰۰
مقالهISI ۱۶۹ ۲.۶۲۲.۵۰۰.۰۰۰
مابه‌التفاوت مقالاتISI ۱۸۳ ۶۶۲.۵۰۰.۰۰۰
مقاله علمی-پژوهشی ۱۴ ۷۴.۰۰۰.۰۰۰
ارائه مقاله در کنگره خارجی ۴۷ ۳۳۲.۰۰۰.۰۰۰
چاپ کتاب ۵ ۶۴.۰۰۰.۰۰۰
برگزاری کنفرانس و همایش دانشجویی ۵ ۱۹۶.۰۰۰.۰۰۰
چاپ مجله ۳ ۱۰۵.۰۰۰.۰۰۰
مجموع ۱۷۶۹ ۱۱.۷۹۹.۰۰۰.۰۰۰

 

لازم به ذکر است در آیین‌نامه جدید که از ابتدای مهر ۱۳۹۰ به اجرا درآمده بود مبلغ تشویقی مقالات ISI از ۱۰ میلیون ریال تا ۲۵ میلیون ریال براساس ضریب تأثیر (IF) مجله در نظر گرفته شده بود. در بهمن ماه ۱۳۹۰ ستاد با توجه به بررسی‌ها و درخواست‌های مطرح شده در ستاد حداقل مبلغ از ۱۰ میلیون ریال به ۱۵ میلیون ریال تغییر کرد و مابه‌التفاوت حمایت افرادی که مبلغی کمتر از ۱۵ میلیون ریال بابت تشویقی مقالات خود گرفته بودند پرداخت شده، همچنین کسانی که مبلغ مابه‌ا‌لتفاوت حمایت تشویقی آنها تاکنون پرداخت نشده است نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

 

کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو از اسفندماه سال ۱۳۸۳ تاکنون به افرادی که در حوزه فناوری‌ نانو فعالیت علمی- پژوهشی انجام داده‌اند، مبالغی را به‌عنوان حمایت تشویقی پرداخت کرده است. آیین‌نامه حمایت از فعالیت‌های پژوهشی، در صفحه حمایت‌های تشویقی پایگاه اینترنتی ستاد موجود است. شایان ذکر است؛ افراد درصورت ویرایش شماره‌حساب خود بر روی پایگاه اینترنتی حمایت‌های تشویقی، لازم است مراتب را از طریق پست الکترونیکی hrdc@nano.ir اطلاع دهند.