چهارمین کارگاه سالیانه پروژه ICPC Nanonet در هند

چهارمین کارگاه سالیانه پروژه ICPC Nanonet در روزهای دوم تا چهارم آوریل سال جاری میلادی (۱۴ تا ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۱) در شهر گوای هند برگزار خواهد شد.

چهارمین کارگاه سالیانه پروژه ICPC Nanonet درهند

چهارمین کارگاه سالیانه پروژه ICPC Nanonet در روزهای دوم تا چهارم آوریل سال جاری میلادی (۱۴ تا ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۱) در شهر گوآی هند برگزار خواهد شد.
این کارگاه توسط مرکز تحقیقات علمی پیشرفته جواهر لعل نهرو سازماندهی می‌شود. محورهای تمرکز کارگاه مذکور بر کاربردهای فناوری‌نانو در زمینه‌های آب، انرژی و محیط‌زیست تمرکز داشته و پذیرای نمایندگانی از اقصی نقاط جهان خواهد بود.

کارگاه فوق با سخنرانی‌های منحصر به‌فرد متخصصان مربوطه، فرصت مناسبی فراهم می‌کند تا شرکت‌کنندگان موارد ذیل را بحث و بررسی نمایند: 

•    بررسی دیدگاه‌های خود با سخنرانان میهمان

•    بحث و بررسی همکاری‌های بالقوه با محققان و سازمان‌های حوزه‌های مشابه

•    ارائه پوسترها، بروشورها و سایر اطلاعات مربوط به فعالیت‌های در حال انجام فناوری‌نانو

•    همکاری در نشست‌های شبکه‌سازی و انتقال دانش.

کسانی که نمی‌توانند شخصا در این کارگاه حضور داشته باشند، کارگاه مذکور با ایجاد webcast امکان شرکت آنلاین علاقمندان به شرکت در این کارگاه را فراهم می‌کند. با شرکت در این کارگاه، آخرین پیشرفت‌های این حوزه‌ها توسط متخصصان منطقه‌ای ارائه شده و آخرین دستاوردهای پروژه‌های تحقیقاتی نانو و مسائل اخلاقی کنونی ارائه می‌شود.     

ثبت نام و شرکت در این کارگاه رایگان است. در صورتی که از نظر زمانی نیز شرکت کنندگان نمی‌توانند به‌صورت آنلاین در این کارگاه شرکت نمایند، می‌توانند با ثبت نام در آن، دی‌وی‌دی‌های کارگاه را دریافت کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنند.