تمدید مهلت ثبت‌نام دومین مسابقه نانو تا پایان فروردین‌ماه

مهلت ثبت‌نام در دومین مسابقه ملی فناوری نانو، تا پایان فروردین‌ماه سال جاری تمدید شد. با توجه به درخواست‌های مکرر نهادهای ترویجی و متقاضیان شرکت در مسابقه ملی فناوری نانو و نیز تعطیلی ایام نوروز، ثبت‌نام در این مسابقه تا پایان روز ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۱ ادامه دارد.

مهلت ثبت‌نام در دومین مسابقه ملی فناوری نانو، تا پایان فروردین‌ماه سال جاری تمدید شد. با توجه به درخواست‌های مکرر نهادهای ترویجی و متقاضیان شرکت در مسابقه ملی فناوری نانو و نیز تعطیلی ایام نوروز، ثبت‌نام در این مسابقه تا پایان روز ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۱ ادامه دارد.

 

از اینرو آن دسته از افرادی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در این مسابقه نشده‌اند فرصت دارند به صورت انفرادی (از طریق لینک موجود در صفحه شخصی) و یا از طریق نهادهای ترویجی نسبت به ثبت‌نام در مسابقه ملی فناوری نانو اقدام کنند.

شایان ذکر است، هزینه ثبت نام انفرادی ۱۵۰۰۰۰ ریال و هزینه ثبت‌نام از طریق هر یک از نهادهای ترویجی ۵۰۰۰۰ ریال تعیین شده است.

 

گفتنی است،‌ دومین مسابقه ملی فناوری نانو در یک مرحله‏ و بصورت تئوری در تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی ثبت‌نام در مسابقه ملی فناوری نانو به پایگاه اینترنتی مسابقه مراجعه کنند. همچنین داوطلبان می‌توانند با ورود به بخش تالار گفتگوی پایگاه اینترنتی ستاد توسعه فناوری نانو، ضمن مشاهده سوالات رایج مرتبط با مسابقه ملی فناوری نانو، سوالات خود را مطرح کنند.