پنج حوزه‌ی برگزاری دومین مسابقه ملی نانو مشخص شد

با نزدیک شدن به پایان مهلت ثبت‌نام دومین مسابقه ملی فناوری نانو، تعداد ثبت‌نام کنندگان در این مسابقه از ۱۸۰۰ نفر عبور کرده و برگزاری آزمون در پنج استان اصفهان، خوزستان، فارس،‌ مرکزی و تهران قطعی شده است.


 با نزدیک شدن به پایان مهلت ثبت‌نام دومین مسابقه ملی فناوری نانو، تعداد ثبت‌نام کنندگان در این مسابقه از ۱۸۰۰ نفر عبور کرده و برگزاری آزمون در پنج استان اصفهان، خوزستان، فارس،‌ مرکزی و تهران قطعی شده است.

از زمان آغاز ثبت‌نام دومین مسابقه ملی فناوری نانو در تاریخ ۲۸ آذرماه سال ۱۳۹۰، تا پایان وقت اداری روز ۲۶ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۱، در مجموع ۱۸۰۰ نفر بصورت فردی و گروهی در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که حدود ۸۱ درصد ثبت‌نام‌ها از طریق نهادهای ترویجی و ما بقی بصورت فردی صورت گرفته است.

 

تاکنون، برگزاری دومین مسابقه ملی فناوری نانو در پنج استان اصفهان، خوزستان، فارس،‌ مرکزی و تهران قطعی شده است. طبق اعلام ستاد نانو، مراکزی که تعداد ثبت‌نام کنندگان آنها بیش از ۱۵۰ نفر باشد و یکی از نهادهای ترویجی فعال در آن شهر شرایط لازم برای برگزاری آزمون از قبیل مکان و نیروی اجرایی را فراهم نمایند، بعنوان مرکز آزمون انتخاب خواهند شد.

 

داوطلبان شرکت در مسابقه ملی فناوری نانو، می‌توانند از تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری با مراجعه به صفحه کاربری خود در پایگاه اینترنتی ستاد نانو، نسبت به انتخاب حوزه برگزاری آزمون، اقدام نمایند. شایان ذکر است، محل ثبت نام هر داوطلب بصورت پیش‌فرض بعنوان حوزه انتخابی وی در نظر گرفته شده‌است و داوطلب می‌تواند در صورت تمایل، محلی غیر از محل ثبت نام خود را بعنوان مرکز آزمون انتخاب کند.

 

داوطلبانی که کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اند یا موفق به دریافت کلمه عبور ورود به صفحه شخصی خود نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به بخش ورود کاربران در پایگاه الکترونیکی ستاد نانو، با وارد کردن ایمیل خود، نسبت به دریافت رمز عبور خود اقدام کنند.

 

گفتنی است،‌ دومین مسابقه ملی فناوری نانو در یک مرحله‏ و بصورت تئوری در تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۱ برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی ثبت‌نام در مسابقه ملی فناوری نانو به پایگاه اینترنتی مسابقه مراجعه کنند. همچنین سوالات رایج مرتبط با مسابقه ملی فناوری نانو به همراه پاسخ آنها در بخش تالار گفتگوی پایگاه اینترنتی ستاد توسعه فناوری نانو قابل مشاهده است.