آبان‌ماه ۱۳۹۱؛ برگزاری چهارمین همایش بیوانفورماتیک

انجمن بیوانفورماتیک ایران در راستای فراهم آوردن فضایی مناسب برای بحث و تبادل نظر و انتقال تجربیات میان علاقمندان و اطلاع از یافته‌های جدید در هر یک از حوزه‌های مرتبط با بیوانفورماتیک،‌ چهارمین همایش بیوانفورماتیک ایران را در روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان‌ماه سال جاری در محل پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتییک و زیست فناوری برگزار خواهد کرد.

انجمن بیوانفورماتیک ایران در راستای فراهم آوردن فضایی مناسب برای بحث و تبادل نظر و انتقال تجربیات میان علاقمندان و اطلاع از یافته‌های جدید در هر یک از حوزه‌های مرتبط با بیوانفورماتیک،‌ چهارمین همایش بیوانفورماتیک ایران را در روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان‌ماه سال جاری در محل پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار خواهد کرد.

 

تجمیع تجربیات و ارتباط مستقیم و رودرروی محققین و دانشجویان فعال در زمینه بیوانفورماتیک و بحث و تبادل اطلاعات در خصوص انواع روش‌ها، رویکردهای نظری و کاربردهای عملی دانش بیوانفورماتیک از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان شده است.

 

عناوین محورهای اصلی مورد بحث در این همایش به قرار زیر است:

• ساختارهای ژنی و‌ ملکولی؛ عملکرد و تکامل؛

• سیستم‌های محاسباتی زیستی؛

• انفورماتیک پزشکی و ترجمه بیوانفورماتیک؛ و

• روش‌های محاسباتی و بیوانفورماتیک بنیادی.

 

همچنین در حاشیه برگزاری این همایش نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه زیست‌فناوری و نانوزیست‌فناوری برگزار خواهد شد.

 

اساتید، دانشجویان و محققین حوزه بیوانفورماتیک فرصت دارند تا پایان وقت اداری روز ۳۱ مردادماه سال جاری خلاصه مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند. لازم بذکر است دانشجویان به هنگام ثبت‌نام از تخفیف برخوردار خواهند شد.

 

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی همایش مراجعه کنند. همچنین تماس با دبیرخانه همایش از طریق شماره تلفن ۴۴۵۸۰۳۰۱ –داخلی ۳۴۲- امکان‌پذیر است.