پرداخت حق بیمه متخصصان نانو در شرکت‌های تولیدی

ستاد نانو حق بیمه متخصصان استخدام شده در شرکت‌های تولیدی را پرداخت می‌کند. بر اساس طرح جدید حمایت از اشتغال، حق بیمه متخصصان فناوری نانو استخدام شده در شرکت‌های تولیدی صنعتی به این شرکت‌ها پرداخت خواهد شد.

ستاد نانو حق بیمه متخصصان استخدام شده در شرکت‌های تولیدی را پرداخت می‌کند. بر اساس طرح جدید حمایت از اشتغال، حق بیمه متخصصان فناوری نانو استخدام شده در شرکت‌های تولیدی صنعتی به این شرکت‌ها پرداخت خواهد شد.

 

ستاد توسعه فناوری نانو به منظور بهره‌مندی از تخصص سرمایه‌های انسانی فناوری نانو در صنایع، و نیز حمایت از شرکت‌های تولیدی جذب‌کننده متخصصان این فناوری، برنامه حمایتی جدیدی را با عنوان «طرح دوم حمایت از اشتغال متخصصان نانو» تصویب کرده است. بر اساس این طرح، شرکت‌های تولیدی صنعتی در صورت استخدام متخصصین فناوری نانو، می‌توانند از تسهیلات ستاد نانو در پرداخت حق بیمه آنها استفاده کنند.

  

 

جزئیات حمایت در نظر گرفته شده در طرح دوم حمایت از اشتغال متخصصان فناوری نانو به شرح زیر است:

 

• پرداخت حق بیمه فرد استخدام شده به کارفرما (سهم کارفرما و بیمه شده)؛‌ ماهانه به مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به مدت سه سال.

 

 

همچنین در صورتی که نهاد تولیدکننده، فعالیتی در زمینه فناوری نانو انجام دهد به مدت یک‌سال می‌تواند از حمایت‌های پیشین طرح حمایت از اشتغال متخصصان فناوری نانو استفاده کند.  

 

لازم به ذکر است ستاد توسعه فناوری نانو در راستای حمایت از نهادهای فعال در زمینه فناوری نانو، از سال ۱۳۸۸ تاکنون طرح حمایت از اشتغال متخصصان فناوری نانو را در قالب پرداخت حقوق متخصصان استخدام شده در نهادهای فعال نانویی، برای ۶۰ شرکت‌ متقاضی و ۱۱۸ نیروی استخدام‌شده به اجرا در آورده است.

 

شرکت‌ها و مؤسسات متقاضی استفاده از برنامه‌های جدید طرح حمایت از اشتغال متخصصان نانو، می‌توانند برای ثبت درخواست خود و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی اشتغال فناوری نانو مراجعه کنند یا با کارگزار توسعه منابع انسانی ستاد نانو، مستقر در موسسه خدمات فناوری تا بازار، از طریق شماره تلفن‌های ۶۶۵۶۳۱۶۵ یا ۶۶۵۶۳۳۰۴ تماس حاصل کنند.