تخفیف ۴۰ درصدی کتب فناوری نانو در ۵ روز نمایشگاه

در ایام برگزاری پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، محصولات علمی و آموزشی حوزه نانو با ۴۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.


در ایام برگزاری پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، محصولات علمی و آموزشی حوزه نانو با ۴۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

 

 

در این دوره از جشنواره همچون سال‌های گذشته، علاوه بر کتاب‌های عمومی و تخصصی که با ۴۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود؛ فیلم‌های علمی-آموزشی و نرم‌افزار‌های تخصصی و کاربردی در زمینه فناوری نانو نیز در اختیار علاقمندان به این علم قرار گرفته است. از این میان می‌توان به نرم افزار چند رسانه‌ای «فناوری نانو در ایران» ویژه چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، و انیمیشن کاربرد فناوری نانو در صنعت خودرو اشاره داشت.

 

نرم‌افزار چندرسانه‌ای فناوری نانو در ایران، حاوی مستندات مکتوب و تصاویر و ویدئوی تهیه شده در جشنواره چهارم از شرکت‌ها و محصولات فناوری نانو است که همه آنها در قالب نرم‌افزار آماده شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. در انیمیشن کاربرد فناوری نانو در صنعت خودرو نیز کاربردهای فناوری نانو و مزایای استفاده از این فناوری در صنعت خودرو سازی به صورت انیمیشن نشان داده می‌شود.

 

گفتنی است،‌ در غرفه فروشگاه کتاب پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو که در طبقه اول مستقر شده است، بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب عمومی و تخصصی حوزه فناوری نانو ارائه شده است.

 

شایان ذکر است، طرح تخفیف ۴۰ درصدی کتب تخصصی فناوری نانو با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو و توسط شرکت توسعه فناوری مهرویژن در جهت ایجاد دسترسی متخصصان و دانشجویان به منابع فناوری نانو اجرا می‌شود.