برگزاری کارگاه‌های تخصصی در غرفه پژوهشگاه رنگ

پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ همچون سال گذشته اقدام به برگزاری چندین کارگاه آموزشی با محوریت نقش فناوری نانو در علوم مختلف در ایام برگزاری پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، کرده است.


پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ همچون سال گذشته در ایام برگزاری پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، اقدام به برگزاری چندین کارگاه آموزشی با محوریت نقش فناوری نانو در علوم مختلف، در محل غرفه پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ واقع در طبقه دوم سالن خلیج فارس کرده است.

 

از موضوعات پوشش داده‌‌شده دراین کارگاه‌ها می‌توان به مواردی چون خطرات نانومواد برای سلامت انسان و محیط‌زیست، کاربرد فناوری نانو در صنعت چاپ، تصفیه پساب‌های صنعتی با استفاده از نانوکاتالیست‌ها، سنتز و کاربرد نانو هیبریدهای آلی-معدنی تابش پز و ساخت و کابرد نانوحسگرها، اشاره داشت.

 

عناوین و زمان برگزاری هریک از کارگاه‌های آموزشی برگزار شده در غرفه پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ، بر روی پایگاه اینترنتی جشنواره فناوری نانو قرار دارد. علاقمندان به حضور در کارگاه‌ها می‌توانند با مراجعه به غرفه این پژوهشگاه در چهارمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو، واقع در طبقه دوم سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران، نسبت به ثبت نام و شرکت در این کارگاه‌ها اقدام کنند.

 

لازم بذکر است، چهارمین جشنواه و نمایشگاه فناوری نانو،‌ در روزهای ۱۳ الی ۱۷ مهرماه سال جاری در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.