ارائه محصولات هشت شرکت نانویی کره‌ای در غرفه کره جنوبی

شرکت T2B یکی از شرکت‌های حاضر در بخش بین‌الملل پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو است که زمینه حضور هشت شرکت از کشور کره جنوبی را در این نمایشگاه فراهم کرده است.

شرکت T2B یکی از شرکت‌های حاضر در بخش بین‌الملل پنجمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو است که زمینه حضور هشت شرکت از کشور کره جنوبی را در این نمایشگاه فراهم کرده است.

 

مدیر پروژه T2B گفت: «ما موسسه‌ای متشکل از ۷۰ تا ۸۰ شرکت کره‌ای هستیم. این شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. این بار ۸ شرکت فعال در صنایع نانو را به این نمایشگاه آوردیم و زمینه تعامل آن‌ها را با متخصصان و شرکت‌های ایرانی فراهم کرده‌ایم.»

 

attachkore%20600.jpg

 

 

لی‌هی گوک با اشاره به فعالیت‌های ایران در زمینه فناوری نانو، گفت: «ما از کشور کره جنوبی آمده‌ایم. کشور ما رتبه سوم را در صنعت نانوتکنولوژی داراست ولی اینجا هم دیدیم که ایران طی این سال‌ها تلاش‌های زیادی در زمینه حرکت از فناوری به سمت صنعت نانو کرده است.»

 

گوک سپس، توضیحاتی درباره فعالیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه‌شان ارائه داد. فیلتر هوای خودرو، پارچه نانو ضدآب، شیشه ساختمانی ضد uv، ضدآفتاب و تنظیم‌کننده حرارت داخلی، ماده نانو مناسب برای سپر خودرو، مداد نانویی برای گوشی‌های هوشمند، گرم‌کننده صندلی خودرو، آینه بغل ضد مه برای خودروها و لباس نانویی ضدآتش برای سربازان و آتشنشانان، همه از جمله محصولاتی هستند که ۸ شرکت زیر مجموعه پروژه T2B ارائه کرده‌اند.

 

به گفته مدیر پروژه، شیشه نانویی برای ساختمان‌ها و مداد نانویی برای گوشی‌های هوشمند، دومحصولی بوده‌اند که بیشتر از باقی محصولات مورد توجه بازدیدکنندگان ایرانی قرار گرفتند.

 

لی هی گوک، در مورد تفاوت پنجمین نمایشگاه بین‌اللملی فناوری نانو در ایران و سایر کشورها گفت: «ما در نمایشگاه‌هایی که در کشورهای آمریکا، ژاپن و کره شمالی برگزار شده‌اند، شرکت کرده‌ایم. به نظرم نمایشگاه ایران نسبت به آنها در سطح متوسطی برگزار شده. البته اینجا بیشتر بازدیدکنندگان از دانشجویان و قشر دانشگاهی بودند در حالی که بهتر است شرکت‌های بیشتری در نمایشگاه غرفه داشته‌باشند و بازدیدکنندگان بیشتر از شرکت‌ها و مدیران صنایع باشند.»