بانک اطلاعاتی جامع در زمینه نقش‌آفرینان جهانی MEMS

شرکت ریسرچ اند مارکت، به تازگی راهنمای «نقش‌آفرینان جهانی MEMS 2012» را ارائه کرده است. این بانک اطلاعاتی که در قالب اکسل ارائه شده است، به طور کامل نقش‌آفرینان حوزه MEMS، مدل‌های کسب و کار، محصولات MEMS، تولید و اندازه آنها را دربرگرفته است.


شرکت ریسرچ اند مارکت (Research and Markets)، به تازگی راهنمای «نقش‌آفرینان جهانی MEMS2012» را ارائه کرده است. نقش‌آفرینان جهانی MEMS، ابزار منحصربه فردی برای مدیران کسب و کار و بازاریابی، موسسات و سرمایه‌گذارانی که به دنبال دسترسی آسان به اطلاعات مربوط به نقش‌آفرینان جهانی MEMS هستند را ارائه می‌کند.

 

این بانک اطلاعاتی که در قالب اکسل ارائه شده است، به طور کامل نقش‌آفرینان حوزه MEMS، مدل‌های کسب و کار، محصولات MEMS، تولید و اندازه آنها را دربرگرفته است. کاربران می‌تواند با این برنامه اکسل به آسانی کار کرده و در آن جزییات محصولات و مشخصات مشتریان را جستجو نمایند.

 

نقش‌آفرینان جهانی MEMS دربرگیرنده اطلاعاتی راجع به بیش از ۵۰۰ مجموعه از سال ۲۰۱۱ میلادی در محورهای ذیل است: نام سازمان، مدل کسب و کار، اطلاعات تماس مدیر MEMS، اطلاعات بازار MEMS، اطلاعاتی فنی MEMS، نشانی پست الکترونیکی شرکت، پرسنل فعال در MEMS، تولید واقعی و فروش MEMS.

 

همچنین این بانک اطلاعاتی، داده‌های آماری منطقه جغرافیایی مربوط به شرکت براساس مدل کسب و کار، محصولات MEMS و ظرفیت تولید را نیز ارائه کرده است.

 

بانک اطلاعاتی مذکور، کشورهای مناطق اروپا، آمریکای شمالی، حوزه اقیانوس آرام، ژاپن و چین را نیز پوشش داده است. در مجموع ۲۱ مورد از ادوات MEMS در این بانک پوشش داده شده است. این بانک اطلاعاتی به قیمت ۲۹۹۰ یورو از طریق این لینک قابل خریداری است.