شراکت بر سر نانولوله‌های کربنی برای تسخیر بازارهای آسیا

شرکت پلاستیک ایتوچو از طریق امضای یک قرارداد، شریک شرکت نانوفناوری‌های جنوب غربی شده است تا نانولوله‌های کربنی تک جداره و چند جداره اختصاصی تولید شده را بصورت تجاری و دیسپرژن نانولوله‌های کربنی در چسب و جوهر برای بازار سراسر آسیا فراهم کند.

شرکت پلاستیک ایتوچو (Itochu Plastics) از طریق امضای یک قرارداد، شریک شرکت نانوفناوری‌های جنوب غربی (SouthWestNanoTechnologies) شده است تا نانولوله‌های کربنی تک جداره و چند جداره اختصاصی تولید شده را بصورت تجاری و دیسپرژن نانولوله‌های کربنی در چسب و جوهر برای بازار سراسر آسیا فراهم کند.

 

بر طبق صحبت‌های مدیر اجرایی ارشد شرکت نانوفناوری‌های جنوب غربی، بازار آسیا دارای پتانسیل بزرگی‌است بطوریکه می‌تواند به شرکت در افزایش دسترسی به بازار کامپوزیت‌های پیشرفته، ذخیره‌کننده‌های انرژی، نیمه رسانا و نمایشگر کمک کند. این همکاری یک پیشرفت مهم برای شرکت به حساب می‌آید که می‌تواند خدمات بهتری برای مشتری‌های تجاری خود فراهم کند و به توسعه محصولات و تقاضا برای محصولات جدید مبتنی بر نانولوله‌های کربنی کمک کند.

 

ریوچی کوماتسوزاکی رئیس شرکت ایتوچو پلاستیک اظهار کرد که این شرکت از اینکه شریک شرکت نانوفناوری‌های جنوب غربی شده است خوشحال است. این شرکت برای فناوری و محصولات شرکت نانوفناوری‌های جنوب غربی در بازارهای آسیا، پتانسیل عظیمی پیش‌بینی می‌کند و این شرکت می‌تواند در تقویت تسلط شرکت نانوفناوری‌های جنوب غربی در محصولات نانولوله‌های کربنی، نقش ایفا کند.

 

شرکت نانوفناوری‌های جنوب غربی اخیرا یک محصول جدید نانولوله کربنی تک جداره به نام SG65i ارائه کرده است که غنی از اقسام نانولوله‌های کربنی تک جداره نیمه‌رسانا است. همچنین این شرکت دو گرید جدید از مجموعه SMW خود در زمینه نانولوله‌های چند جداره اختصاصی یعنی SMW200 و SMW210 را ارائه کرده است. این دو گرید جدید می‌توانند به عنوان افزودنی در ترکیبات پلیمری برای بهبود هدایت الکتریکی و در باطری‌های لیتیمی برای افزایش عملکرد کاتد بکار رود.

 

شرکت نانوفناوری‌های جنوب غربی یک محصول نانولوله کربنی تک جداره جدیدی را برای استفاده در پوشش‌های شفاف رسانا ارائه خواهد کرد. این محصول که بصورت پودر، دیسپرژن و جوهر قابل چاپ، عرضه خواهد شد در حسگرها، دستگاه‌های نورپردازی، الکترودهای خورشیدی، نمایشگر و صفحه نمایشی تماسی کاربرد خواهد داشت.