صدور ۱۱ گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو در آبان‌ماه سال ۹۱

نتایج چهارمین آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو اعلام شد. بر این اساس ۱۱ نفر از مجموع ۸۷ نفر شرکت کننده در آزمون، در سه تراز «الف»، «ب» و «ج» گواهی توانمندی تدریس دریافت کردند.

نتایج چهارمین آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو اعلام شد. بر این اساس ۱۱ نفر از مجموع ۸۷ نفر شرکت کننده در آزمون، در سه تراز «الف»، «ب» و «ج» گواهی توانمندی تدریس دریافت کردند.

 

به دنبال برگزاری چهارمین آزمون توانمندی تدریس فناوری نانو در ۲۷ مهرماه سال جاری، ۱۱ نفر موفق به دریافت گواهی توانمندی تدریس در این حوزه شدند که از این میان، یک نفر گواهی تدریس تراز «الف»، دو نفر گواهی تدریس تراز «ب» و هشت نفر گواهی تدریس تراز «ج» دریافت کردند. شرکت‌کنندگان می‌توانند برای مشاهده کارنامه خود با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور که با آنها در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، به صفحه ‏کاربری خود بر روی پایگاه اینترنتی ستاد نانو مراجعه کنند.‏

 

گفتنی است تاکنون ۲۵ نفر در سطح «مدرس تراز الف»، ۲۹ نفر در سطح «مدرس تراز ب» و ۶۴ نفر در سطح «مدرس تراز ج» از کارگروه ترویج ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گواهی توانمندی تدریس دریافت کرده‌اند.

 

نهادهای ترویجی و مراکز آموزش و پرورش می‌توانند برای برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون سومین مسابقه ملی فناوری نانو و چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از مدرسان دارای گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو که مشخصات آنها در صفحه مسابقه درج شده است،‌ استفاده نمایند.

 

شایان ذکر است دارندگان گواهی تراز «الف» و «ب» می‌توانند در هر دو سطح دانشجویی و دانش‌آموزی و دارندگان گواهی تراز «ج» می‌توانند در سطح دانش‌آموزی، در دوره‌های آموزشی تدریس کنند.

 

مطابق آیین‌نامه حمایت از برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی، دارندگان گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو می‌توانند از این حمایت‌ها در زمینه برگزاری سمینارهای آموزشی و ترویجی فناوری نانو برخوردار شوند. همچنین بر اساس این آیین‌نامه، کیفیت دوره‌های آموزشی آمادگی مسابقه دانشجویی و المپیاد دانش آموزی بر میزان حمایت تشویقی پرداختی به نهاد ترویجی تاثیرگذار خواهد بود. متن کامل آیین‌نامه حمایت‌ تشویقی در صفحه ترویج پایگاه اینترنتی ستاد نانو در دسترس قرار دارد.