آیین‌نامه ارزیابی نهادهای مروج نانو منتشر شد

آیین‌نامه ارزیابی نهادهای ترویجی مشارکت‌کننده در برگزاری سومین مسابقه دانشجویی و چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری ‏نانو، بصورت مجزا، بر روی پایگاه اینترنتی ستاد نانو قرار گرفت.‏

ستاد فناوری نانو همچون سال گذشته، در راستای حمایت از فعالیت‌های ترویجی و آموزشی فناوری‌نانو، هریک از نهادهای ترویجی مشارکت‌کننده در برگزاری مسابقه‌های دانشجویی و المپیادهای دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، اعم از گروه‏‌های دانشجویی، شرکت‏های ترویجی و مراکز آموزش و پرورش را ارزیابی می‌کند.

در این آیین‌نامه، نهادهای ترویجی از نظر سه مؤلفه کمی، کیفی و اجرایی ارزیابی می‌شوند و در نهایت نهادهای ترویجی برگزیده از نظر مجموع امتیازهای کسب شده در هر سه شاخص، مورد تشویق و حمایت ستاد نانو قرار خواهند گرفت.

میزان و نحوه ارزیابی فعالیت‌ها در دستورالعمل ارزیابی هر آیین‌نامه آمده که متن کامل آنها از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت است.

نهادهای ترویجی می‌توانند برای ارتباط با دبیرخانه المپیاد نانو و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی باشگاه نانو مراجعه و یا با شماره تلفن‌ ۷-۲۲۸۸۱۹۵۶  تماس حاصل کنند. همچنین برای ارتباط با دبیرخانه مسابقه دانشجویی فناوری نانو و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن‌ ۰۹۱۹۰۴۲۴۲۰۵ تماس گرفته و یا با ایمیل competition@nano.ir مکاتبه نمایند.