پایان اردیبهشت ماه ۹۲؛ برگزاری سومین مسابقه ملی فناوری نانو

سومین مسابقه دانشجویی فناوری نانو، ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ در سراسر کشور به طور همزمان برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری سومین مسابقه ملی فناوری نانو از سوی دبیرخانه این مسابقه اعلام شد. بر این اساس، سومین مسابقه دانشجویی فناوری نانو، ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ در سراسر کشور به طور همزمان برگزار خواهد شد.

ثبت‌‌نام در سومین مسابقه ملی فناوری نانو به دو صورت انفرادی و نیز از طریق نهادهای ترویجی از آبان‌ماه سال جاری آغاز شده است. بر اساس آخرین اطلاعات قرار گرفته بر روی پایگاه اینترنتی مسابقه نانو، آخرین مهلت ثبت‌نام ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۲ خواهد بود. همچنین آزمون در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۲ برگزار خواهد شد و نتایج آزمون در پایان خرداد ماه، از طریق سایت ستاد نانو اعلام خواهد شد.  

گفتنی است تاکنون دانشجویان گروه شیمی با ۲۸ درصد و فیزیک با ۲۰ درصد، بالاترین آمار ثبت‌نام در مسابقه را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین استان قم از لحاظ تعداد ثبت‌نام در مسابقه، در رتبه نخست قرار دارد.

شایان ذکر است مراکزی که تعداد ثبت‌نام کنندگان آنها بیش از ۲۰۰ نفر باشد و یکی از نهادهای ترویجی فعال در آن شهر، شرایط لازم برای برگزاری آزمون از قبیل مکان و نیروی اجرایی را با هماهنگی دانشگاه فراهم نمایند، با موافقت ستاد نانو، به عنوان مرکز آزمون انتخاب و معرفی خواهند شد.
نهادهای ترویجی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، از طریق شماره تلفن‌ ۰۹۱۹۰۴۲۴۲۰۵ و یا ایمیل competition@nano.ir  با دبیرخانه مسابقه دانشجویی فناوری نانو تماس حاصل نمایند.