۱۳امین همایش دانشجویی نانو با تقدیر از برگزیدگان پایان یافت

سیزدهمین همایش دانش‌آموختگان فناوری نانو بعد از ظهر روز پنج شنبه بکار خود پایان داد. در پایان همایش از ۱۱ مقاله در بخش پوستر و سخنرانی برتر تقدیر شد.

مراسم اختتامیه سیزدهمین همایش دانش‌آموختگان فناوری نانو با حضور مسئولین همایش و دانشجویان بعد از ظهر پنج‌شنبه‏، در سالن مرکزی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران برگزار شد.

دبیر همایش در ابتدای مراسم ضمن تشکر از حضار‏، در خصوص روند برگزاری همایش صحبت کرد. دکتر فریدی مجیدی در صحبت‌های خود با اشاره به اعطای سی دی مقالات همایش در دوره‌های گذشته‏ گفت: «از آنجا که برخی از دانشجویان هنوز مقالات مربوط به پایان‌نامه‌های خود را در مجلات منتشرنکرده‌اند، به منظور حفظ امتیاز پژوهشی مقالات، امسال تنها کتابچه همایش که حاوی چکیده مقالات ارائه شده در همایش است، منتشر شد و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.»
 
دکتر رضایت، مدیر کارگروه منابع انسانی ستاد نانو نیز در این مراسم‏، با اشاره به برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد ساخت داخل که به موازات همایش در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، تاکید کرد: «دانشجویان رشته‌های های-تک بخصوص فناوری نانو باید این جسارت را داشته باشند که از هنگام فارغ‌التحصیلی وارد حوزه کسب و کار شده و در قالب راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک‌های فناوری، پایان‌نامه‌های خود را کاربردی کنند.»

بگفته وی آمار ۱۵ هزار نفری متخصصان فناوری نانو در کشور این انتظار را بوجود می‌آورد که تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه فناوری نانو و تعداد و کیفیت محصولات مبتنی بر فناوری نانو در بازار افزایش یابد.

دکتر رضایت همچنین با اشاره به حمایت ستاد نانو از اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته‌های نانو، نحوه اعطای این حمایت‌ها را برای حضار توضیح داد.

در پایان این مراسم از ۱۱ مقاله برگزیده با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیر بعمل آمد. در بخش پوستر ۹ مقاله و در بخش سخنرانی دو مقاله در ردیف برگزیدگان قرار داشتند.

اسامی برگزیدگان در زیر آمده است.


برگزیدگان بخش سخنرانی
امیر جلالی
علی شریف پاکدامن

برگزیدگان بخش پوستر
رضا رحیقی یزدی
محمد کلانتری
هانیه فرامرزی لیقوان
معصومه ونیس زرگران
رسول زنگنه
سید اسماعیل سید شاه آبادی
رسول محسن زاده سعد آبادی
فریبا اسماعیلی
زهرا نصرالهی