محصول نانوکامپوزیتی، برنده جایزه اسکار خلاقیت

R&D 100 Award نام جایزه‌ای است که از آن به عنوان اسکار خلاقیت نام برده می‌شود. این جایزه امسال به محصول نانوکامپوزیتی داده شده است. این نانوکامپوزیت می‌تواند انقلابی در دقت و دوام دستگاه‌های صنعتی ایجاد کند.

سردبیر نشریه R&D Magazine اعلام کرد که TuffTek®به عنوان محصول برگزیده این نشریه در سال ۲۰۱۳ شناخته شده و جایزه R&D 100 Award را به خود اختصاص داده است. این جایزه به محصولی داده می‌شود که بالاترین نبوغ و خلاقیت، در تولید آن به کار گرفته شده باشد. برای سال ۲۰۱۳، TuffTek® از شرکت نانومش (NanoMech) این جایزه را دریافت کرده و به عنوان محصول مهم تجاری این سال شناخته شده است.
سال ۲۰۱۳، سالی بسیار خوب برای نانومش:
جیم فیلیپس از شرکت نانومش می‌گوید: سال ۲۰۱۳، سال بسیار خوبی برای این شرکت بوده است. نانومش تلاش‌های خود را تداوم داد تا موفق به دریافت جایزه اسکار خلاقیت شد (R&D 100 Award به عنوان جایزه اسکار صنایع محسوب می‌شود).
TuffTek® انقلابی را در ابزارهای صنعتی ایجاد کرد. این کار با افزایش مقاومت حرارتی ابزارها، بهبود مقاومت در برابر خستگی و افزایش دقت آنها انجام شد. TuffTek® یک نوع نانوکامپوزیت الهام گرفته شده از طبیعت است که موجب بهبود محصولات می‌شود. این ماده در حوزه‌های مختلف نظیر خودروسازی و هوافضا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
TuffTek® به شدت، دقت دستگاه‌ها را افزایش داده و همچنین طول عمر آنها را بهبود می‌دهد. با این کار هزینه تولید کاهش می‌یابد. این یک معامله برد-برد است که مشتریان، بازار و محیط‌زیست، همه از آن سود می‌برند.
درباره جایزه R&D 100 Awards
این جایزه به عنوان جایزه اسکار خلاقیت شناخته می‌شود که به محصولی اطلاق می‌شود که بهترین و هوشمندانه‌ترین نوآوری را به کار گرفته باشد. سال گذشته، این جایزه به یک دستگاه تست پزشکی داده شد.
درباره نشریه R&D Magazine
این نشریه از سال ۱۹۵۹ کار خود را آغاز کرده و در حوزه‌های مختلف علوم و فناوری فعالیت می‌کند. این نشریه اخبار متعددی از آزمایشگاه‌های مختلف دنیا منتشر می‌کند. این نشریه، رسانه کسب و کار بامزیت را منتشر می‌کند.
درباره NanoMech
این شرکت در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد و تاکنون موفق به ثبت پتنت‌های مختلفی در حوزه فناوری‌نانو شده است. این شرکت موفق شده تا خلاقیت‌های متعددی را در زمینه‌های اولویت‌دار کشور آمریکا نظیر انرژی، نظامی، روان‌سازها و ماشین‌آلات به کار گیرد. این شرکت عضو پیشگامی ژنوم مواد آمریکا است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس www.NanoMech.com مراجعه کنید.