اعطاء امتیاز توزیع و فروش نانوباتری هوشمند

دشارژ شدن باتری‌ خودروها یکی از مشکلاتی است که هر کس ممکن است با آن روبرو شود. شرکت ام‌فاز تکنولوژیز (mPhase Technologies) موفق به تولید باتری قابل حمل چمدانی شده که برای رفع این مشکل بسیار مناسب است. این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد تا امتیاز توزیع نانوباتری هوشمند جدید خود را در داخل و خارج از آمریکا به توزیع‌کنندگان (خرده فروش و فروشندگان الکترونیکی) اعطاء کند.

شرکت ام‌فاز تکنولوژیز (mPhase Technologies) یکی از شرکت‌های تولیدکننده باتری در جهان است. این شرکت با استفاده از فناوری‌نانو محصولات مختلفی را تولید و روانه بازار کرده است. این شرکت اخیرا فناوری موسوم به سطوح هوشمند را به‌دست آورده و با استفاده از آن باتری‌ قابل حمل تولید کرده است. این باتری یک نانوباتری هوشمند چمدانی است که به راحتی می‌توان آن را به هر کجا حمل کرد. این محصول به دلیل خلاقیت در طراحی موفق به دریافت جایزه‌ای نیز شده‌است.
شرکت ام‌فاز تکنولوژیز اعلام کرده است که در نمایشگاه SEMA 2013 امکان اعطاء امتیاز فروش و توزیع محصول جدید خود موسوم به Jump! را برای علاقه‌مندان فراهم خواهد کرد. شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در عرصه توزیع باتری می‌توانند در این نمایشگاه امتیاز توزیع این محصول را به‌دست آورند. این محصول در ابعاد بسیار کوچک، در حد یک جعبه دستکش است. از آنجایی که بیش از ۶۰ هزار بازدیدکننده و خریدار داخلی و خارجی از نمایشگاه SEMA بازدید می‌کنند، فرصت مناسبی برای این شرکت فراهم می‌شود تا بستر مناسب برای توزیع این محصول را فراهم کند.
Jump! محصولی است که طراحی آن در قالب قرارداد همکاری میان این شرکت و شرکت پورشه دیزاین استودیو (Porsche Design Studios) انجام شده‌است.  با توجه به این که بیش از ۲۵۰ میلیون خودرو فقط در آمریکا وجود دارد؛ بنابراین، این محصول قادر خواهد بود تا بازار خوبی در داخل و خارج از آمریکا داشته باشد.
رون دوراندو از مدیران این شرکت می‌گوید: در نمایشگاه SEMA 2013 یک فرصت بسیار عالی برای ما فراهم شد تا محصول خود را به نمایش بگذاریم؛ با این کار کانال‌هایی برای توزیع این محصول در آمریکا و خارج از آمریکا ایجاد می‌شود. Jump! محصول بسیار ایده‌آلی برای مصرف‌کننده است؛ حمل آن ساده بوده و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. Jump! محصولی قابل حمل بوده که برای رهایی از مشکل خرابی باتری‌های فرسوده بسیار مناسب است، با این محصول در هرکجا که دچار خرابی باتری شوید، می‌توانید از آن کمک بگیرید.