کسب حمایت مالی برای تجاری‌سازی محصولات ایمنی و ضدجعل

یکی از شرکت‌های تولیدکننده ادوات امنیتی و ضد جعل، شرکت نانوتک سکیوریتی (Nanotech Security) است. این شرکت اخیرا موفق به فروش تعداد زیادی از سهام خود به بخش خصوصی شده‌است. این شرکت از حمایت مالی به‌دست آمده از این روش را برای تجاری‌سازی محصولات جدید مبتنی بر فناوری‌نانو استفاده خواهد کرد.

شرکت نانوتک سکیوریتی (Nanotech Security) یکی از شرکت‌های تولیدکننده ادوات امنیتی است که با استفاده از نانواپتیک نسل جدیدی از این ادوات را تولید می‌کند. این شرکت بخشی از سهام خود به مقدار۴۹۰۰۵۰۰ و به ارزش ۳٫۹ میلیون دلار برای فروش به بخش خصوصی عرضه کرده است. شرکت نانوتک سکیوریتی اعلام کرده که تقریبا تمام این سهام تاکنون به فروش رفته است.
دوگ بلکوی مدیر این شرکت می‌گوید: به مجرد این که سهام شرکت برای فروش در بازار عرضه شد، ما از درآمد به‌دست آمده، برای تسریع فرآیند تجاری‌سازی و تحقیق و توسعه استفاده کردیم. ما این سرمایه را روی محصولات اپتیکی مبتنی بر فناوری‌نانو هزینه کردیم؛ محصولاتی که برای سیستم‌های ضدجعل بانکی و اداری می‌تواند استفاده شود. ما بسیار مشعوف شدیم از این که حمایت مالی زیادی از سوی سرمایه‌گذاران دریافت کردیم؛ حمایتی که برای بهبود سیستم‌های امنیتی و ضدجعل هزینه خواهد شد تا انقلابی در این حوزه ایجاد کند.
بلکوی می‌افزاید: فناوری ارائه شده توسط شرکت ما می‌تواند انحصار موجود در حوزه تولید محصولات امنیتی را بشکند، همچنین این پتنت ثبت شده به ما کمک می‌کند تا به سوی تولید ادوات امنیتی و ضد جعل با کمک فناوری‌نانو گام برداریم. در کل موفقیت‌های به‌دست آمده طی سال‌های گذشته موقعیت ما را در حوزه امنیتی حفظ می‌کند.
درباره شرکت نانوتک سکیوریتی (Nanotech Security):
این شرکت یکی از تولیدکنندگان محصولات امنیتی مبتنی بر فناوری‌نانو است. نانوتک سکیوریتی برای تولید برخی از محصولات، از فناوری تحت لیسانس دانشگاه زیمون فریسر استفاده می‌کند. علاوه‌براین پتنت، خود شرکت نیز پتنتی در این حوزه به ثبت رسانده است. در مجموع این شرکت با استفاده از این پتنت‌ها به تولید محصولاتی در حوزه قضائی، دوربین‌های دید در شب و سیستم‌های ردیابی پرداخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و فناوری‌های نانوتک سکیوریتی می‌توانید به آدرس www.nanosecurity.ca یا www.sedar.com مراجعه کنید.