تجربیات صادرکنندگان تجهیزات پزشکی راهگشای شرکت‌های نانویی

دکتر محمدرضا کمپانی، عصر پنجشنبه ۱۱ مهرماه دومین سخنرانی پنل «بازاریابی محصولات نانو» در مجمع بین‌المللی فناوری نانو را با موضوع «بررسی تجربیات صادرات اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران» ارائه کرد.

دبیر اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران، در کنفرانسش ابتدا به نحوه شکل گیری و روند فعالیت‌های این اتحادیه اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر ما به ۶۴ کشور دنیا تجهیزات پزشکی صادر می‌کنیم. خط تولید برخی از محصولاتمان در کشور بلاروس است. بخشی از محصولاتمان با نام کشورهای اروپایی بسته بندی و صادر می‌شوند. بخشی دیگر هم از طریق نمایندگان انحصاری ما در کشورهای مختلف به فروش می‌رسند».

مدیر عامل شرکت الکترونیک برتر، با تاکید بر لزوم تشکیل یک تشکل مشابه با عضویت شرکت‌های تولیدکننده در صنایع نانویی،  به لزوم شرکت در نمایشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی برای شرکت‌های نانویی اشاره کرد و گفت: «ما هر سال در نمایشگاه عرب هلث که ۷۵ هزار بازدیدکننده دارد و نمایشگاه ایران هلث با ۱۴ هزار بازدیدکننده شرکت می‌کنیم و با مشتریان و شرکت‌های هم صنف تعاملات خوبی انجام می‌دهیم. یادتان باشد که ارتباط با مشتریان و همکاران را به سرعت بعد از پایان نمایشگاه آغاز کنید. اگر مدت زیادی بگذرد، آنها شما را از یاد خواهند برد».

پنل «بازاریابی محصولات نانو» بعد از ظهر پنجشنبه ۱۱ مهرماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ در سالن عطار همزمان با پنل «ارزشیابی شرکت‌های نوپای نانو» در سالن فیض مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.