ارائه نگرش نوین در بهداشت و درمان برای شرکت‌های نوپای نانویی

دکتر سهیلا سلحشور کردستانی، سومین سخنران پنل دوم سالن عطار در دومین روز برگزاری مجمع بین‌المللی اقتصاد فناوری نانو بود که به توضیح و بررسی تجربیات شرکتشان در زمینه توسعه شبکه نمایندگان فروش در استان‌ها پرداخت.

سلحشور صحبت‌هایش را با این جمله آغاز کرد: «ما در خلا حرکت نمی‌کنیم، این که خودمان بدانیم خوب هستیم کافی نیست. باید این را به مشتری‌ها هم ثابت کنیم. به همین دلیل یکی از نکات مهمی که من به عنوان یکی از پایه گذاران سیاست‌های کلی شرکتمان در نظر داشتم، لزوم وجود مبنای علمی قوی برای محصولاتمان بود».

مدیر عامل شرکت کیفیت تولید تکاپو تاکید کرد که هر شرکت باید یک شعار استراتژیک برای خودش داشته باشد. شعاری که اعضای شرکت عمیقاً به آن معتقد باشند و اهداف شرکت بر مبنای آن برنامه‌ریزی شود». بر این اساس عبارت «تفکر نوین در بهداشت و درمان» شعاری است که شرکت کیتوتک برای خود تعیین کرده است.

سلحشور که فارغ التحصیل فوق تخصص بیولوژی مولکولی دانشگاه بیرمنگام است، در این کنفرانس به توضیح آماری و نموداری فعالیت‌ها و محصولات نانویی شرکت دانش بنیان کیتوتک پرداخت.

پنل «بازاریابی محصولات نانو» با ۵ سخنرانی بعد از ظهر پنجشنبه ۱۱ مهرماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ در سالن عطار همزمان با پنل «ارزشیابی شرکت‌های نوپای نانو» در سالن فیض مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.