Edu.Nano.ir سایتی در راستای ترویج و آموزش فناوری نانو

اعضای سایت آموزش فناوری نانو با حضور در ششمین جشنواره نانو به معرفی سایت آموزش به علاقمندان می‌پردازند.

اعضای سایت آموزش فناوری نانو با حضور در ششمین جشنواره نانو به معرفی سایت آموزش به علاقمندان می‌پردازند.

به منظور ارتقا سطح علمی دانش‌آموزان و دانشجویان و دسترسی ساده‌تر افراد به منابع علمی، کارگروه ترویج ستاد توسعه فناوری نانو اقدام به راه‌اندازی پایگاه اینترنتی آموزشی فناوری نانو نموده است. سایت آموزش فناوری نانو (Edu.Nano.ir) با هدف ترویج و آموزش نانو به مخاطبان در سطوح مختلف به ارائه مطالب علمی در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی می‌پردازد.

علاوه بر ارائه مطالب و مقالات علمی، آزمون‌های آزمایشی المپیاد دانش‌آموزی و آزمون‌های آمادگی مسابقه فناوری نانو نیز در سایت آموزش برگزار می‌گردد.

گفتنی است، تاکنون ۷ آزمون (۵ آزمون موضوعی و۲ آزمون جامع) مربوط به مسابقه ملی فناوری نانو و۳ آزمون آزمایشی المپیاد دانش‌آموزی در این پایگاه برگزار شده است. این آزمون‌ها با اعلام قبلی و طبق برنامه پیش از مسابقه و المپیاد دانش‌آموزی برگزار شده و در دوره‌های بعد نیز برگزار می‌شوند.

به گفته یکی از سردبیران سایت آموزش نانو جهت مشارکت هرچه بیشتر مخاطبان با سایت آموزش، یکی از راه‌های در نظر گرفته شده، امکان نگارش و ارسال مقاله توسط متخصصان و علاقمندان و ارسال آن برای سایت آموزش است. همچنین علاقمندان و متخصصان فناوری نانو می‌توانند جهت ارتقا سایت آموزش از طریق پست الکترونیکی edu@nano.ir  نظرات و ایده‌های خود را ارسال کنند.