آغاز ثبت‌نام در دوره عمومی آموزش نانو پژوهشکده شهید چمران

پژوهشکده شهید چمران در نظر دارد به منظور آماده‌سازی داوطلبان چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو، دوره آموزش عمومی فناوری نانو را برگزار کند.

پژوهشکده فناوری نانو شهید چمران در نظر دارد به منظور آماده‌سازی داوطلبان چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو، دوره آموزش عمومی فناوری نانو را برگزار کند.

این دوره آموزشی در ۱۲ ساعت و طی سه جلسه در روزهای پنجشنبه و جمعه در دو گروه فنی و علوم زیستی برگزار خواهد شد.
کلیات مباحث مقدماتی ارائه شده در هر دو گروه یکسان بوده و تفاوت مباحت در بخش کاربردها است. گروه علوم زیستی ویژه دانشجویان رشته‌های کشاورزی، علوم زیستی و علوم پزشکی بوده و سایر علاقمندان می‌توانند در گروه فنی و مهندسی ثبت نام نمایند.

علاقمندان فرصت دارند تا پایان مهرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی پژوهشکده نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام نمایند. گفتنی است اعضای بسیج دانشجویی و دانشجویان در هنگام ثبت‌نام از تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود.

شایان ذکر است مسابقه ملی فناوری نانو که بزرگترین رقابت علمی دانشجویی کشور در زمینه فناوری نانو است، هر ساله با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور افزایش آشنایی دانشجویان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی آموزشی کشور و جهت‌دهی به فعالیت‌های آموزشی و حمایت‌های تشویقی صورت گرفته از سوی ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود. تا کنون سه دوره از این مسابقه برگزار شده و چهارمین دوره آن نیز اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.