آذر ۹۲؛ چهارمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی نانو

چهارمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی نانو ۲۷ تا ۲۹ آذر ۹۲ برگزار می‌شود.‏ شرکت در این دوره معادل شرکت در همایش‌های مورد تایید ستاد جهت اخذ بخش دوم حمایت تشویقی ‏خواهد بود.

چهارمین دوره توانمندسازی سرمایه‌های انسانی نانو ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌ها و گرایش‌های نانو و یا دارای پایان‌نامه‌های با ‏موضوع نانو، ۲۷ تا ۲۹ آذر ۹۲ در محل مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای سازمان فنی حرفه‌ای کرج برگزار می‌شود.‏ شرکت در این دوره معادل شرکت در همایش‌های مورد تایید ستاد جهت اخذ بخش دوم حمایت تشویقی ‏خواهد بود.

نظر ‏باستقبال شرکت کنندگان و همچنین تکمیل ظرفیت سومین دوره که منجر گردید تا تعداد قابل توجهی از متقاضیان نتوانند در این دوره ثبت نام نمایند، چهارمین دوره توانمندسازی در تاریخ مذکور برگزار خواهد شد.

در این دوره‌ نیز دانشجویان با استفاده از تجارب اساتید مجرب و کارآزموده از فضای تحقیقات بنیادی به سمت تحقیقات ‏کاربردی، به منظور تجاری‌سازی هر چه بیشتر ایده‌های مطرح شده در پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری و ‏رسیدن به فواید کلان آن در سطح اجتماع، سوق داده می‌شوند.‏

‏در این اردوی سه روزه موضوعات زیر در قالب کلاس، کارگاه، میزگرد و پرسش و پاسخ به دانشجویان ارایه خواهد شد‎:‎
‏● آشنایی با کارآفرینی و روش‌های تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی
‏● آشنایی با پتنت و روش‌های مرور و سرچ آن
‏● آشنایی با ثبت، تجاری‌سازی، فروش پتنت در قالب مسابقه و بازی
‏● انتقال تجربیات کارآفرینان موفق نانویی‎ ‎
‏● آشنایی با برنامه‌های ستاد نانو
‏●‏‎ ‎ارتباط با مسئولان و کارشناسان ستاد‎ ‎
‎     ‎
ثبت نام در این دوره از ۲۰ آبان ۹۲  آغاز شده و تا ۱۵ آذرماه ۹۲ ادامه خواهد داشت. گفتنی است دانشجویان تحصیلات ‏تکمیلی رشته‌ها و گرایش‌های نانو از اولویت ثبت نام و تخفیف ویژه برخوردار هستند.
بدلیل محدود بودن ظرفیت، پس از به حد نصاب رسیدن تعداد شرکت کنندگان، ثبت نام بصورت خودکار مسدود خواهد شد. از اینرو به متقاضیان توصیه می‌شود در صورت تمایل به شرکت در این دوره، هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سومین دوره توانمندسازی و ثبت نام به پایگاه اینترنتی ‏nano.ir/hre‏ ‏مراجعه نمایید.  ‏