نمایشگاه ایران متافو ۲۰۱۳؛ میزبان سه شرکت نانویی

فعالان فناوری نانو در دهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی (ایران متافو ۲۰۱۳) که در روزهای ۶ الی ۹ آذر ماه ۱۳۹۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد حضور یافتند.

فعالان فناوری نانو در دهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران متافو ۲۰۱۳) که در روزهای ۶ الی ۹ آذر ماه ۱۳۹۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد حضور یافتند.

سه شرکت پلاسما فن آور امین با دستگاه پوشش دهی PACVD، شرکت آدیکو با دستگاه‌های اسپاترینگ و التراسونیک و شرکت نماد با ارائه کوره و همزن الکترومغناطیسی، با حضور در یک پاویلیون ایران متافو ۲۰۱۳ به ارائه دستاوردهای خود در حوزه صنعت متالورژی پرداختند.

نمایشگاه ایران متافو ۲۰۱۳ که همزمان با نمایشگاه خودرو برگزار شد، میزبان صنعتگران حوزه‌های معدن و صنایع معدنی، فولاد، ریخته گری، قالب سازی، فلزات غیرآهنی، لوله و پروفیل، کوره‌های صنعتی، ماشین سازی، آهنگری، جوش و برش، آبکاری و صنایع مفتولی بود. همزمانی برگزاری این دو نمایشگاه موجب استقبال قطعه‌سازان صنعت خودرو از محصولات حوزه فناوری نانو گردید.

در این نمایشگاه جلسات موثر و مفیدی از سوی نمایندگان ستاد نانو با شرکت‌های خودرو ساز و بعضی از فعالان صنعت پوشش و سخت کاری به منظور تعاملات بیشتر و یافتن حوزه اثر مورد نیاز صنایع برگزار شد.

گفتنی است حضور در نمایشگاه‌های صنعتی به همراه شرکت‌های فعال در حوزه نانو به منظور صنعتی سازی محصولات فناوری نانو از سال ۹۰ در دستور کار ستاد نانو قرار گرفته است.