توافق‌نامه‌ همکاری برای توزیع گرافن در آلمان

شرکت هایدال (Haydale) اخیرا توافق‌نامه همکاری را با شرکت ای ام جی ماینینگ (AMG Mining) به امضاء رسانده است. هایدال موفق به ارائه فناوری برای تولید انبوه گرافن شده‌است. براساس این توافق‌نامه AMG گرافن تولید شده توسط هایدال را در آلمان توزیع می‌کند.

شرکت هایدال (Haydale) یکی از شرکت‌های اقماری شرکت نوآوری کربن است. هایدال روی تجاری‌سازی گرافن با استفاده از فرآیند عامل‌دار کردن پلاسما کار می‌کند. این شرکت اخیرا توافق‌نامه همکاری را با شرکت ای ام جی ماینینگ (AMG Mining) امضاء کرده است تا بتواند محصولات خود را با برند هایدال در آلمان توزیع کند. مقرر شده AMG ذرات گرافنی شرکت هایدال را در آلمان به فروش برساند، AMG تاکنون به‌عنوان توزیع‌کننده بین‌المللی محصولات مبتنی بر گرافیت بوده است. AMG قصد دارد تا با استفاده از فناوری عامل‌دار کردن توسط پلاسما که به صورت انحصاری در اختیار شرکت هایدال است، تنوع محصولات خود را افزایش داده و ارزش افزوده مواد خود را افزایش دهد.
کریس اسپیسی از مدیران شرکت هایدال می‌گوید: AMG به مدت دو سال است که گرافیت مورد نیاز ما را تامین می‌کند. این محصولات از معادن سریلانکا استخراج شده، زمانی که با فناوری پلاسما-اسپلیت ما مورد پردازش قرار می‌گیرد تبدیل به محصولی می‌شود که به آن گرافن گفته می‌شود. ما قادریم تا سطح گرافن را به نحوی عامل‌دار کنیم که به راحتی بتوان آن را در سیالات متفرق (دیسپرس) کرد. این حقیقت که AMG ما را به‌عنوان همکار خود برگزیده به این معناست که فناوری اخیر ما برای تجاری‌سازی گرافن بسیار مناسب است و ما قادریم که فناوری جدیدی به صنعت معرفی کنیم.
توماس یانکر از مدیران بخش فروش شرکت AMG می‌گوید: ما ۱۴۰ سال سابقه کار تجارت در آلمان و دیگر کشورها را داریم. این توافق‌نامه ارزش افزوده‌ای برای محصولات ما داشته و فرصت جدیدی را برای هایدال ایجاد می‌کند. به دلیل همکاری نزدیکی که با هایدال داریم، از توانمندی‌ها و موفقیت‌های این شرکت آگاهی داریم. این شرکت اخیرا موفق به ارائه فناوری شده که می‌تواند گرافن را به‌صورت انبوه تولید می‌کند. این نقطه جایی بود که علاقه ما را برای همکاری به خود جلب کرد. ما قصد داریم این محصول را به حوزه‌های مختلف نظیر الکترونیک و انرژی معرفی کنیم. ما این فناوری را از جایی کپی نکرده‌ایم، این کار ماحصل تمرکز ما روی توسعه محصولات جدید است.