چهاردهمین همایش دانش‌آموختگان نانو آغاز به کار کرد

چهاردهمین همایش دانش‌آموختگان فناوری نانو، در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز به کار کرد. از میان ۴۲۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش در حدود ۱۸ مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و ۳۴۲ مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است.‏

چهاردهمین همایش دانش‌آموختگان فناوری نانو، صبح روز چهارشنبه، ۴ دی‌ماه، در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز به کار کرد و تا پایان روز ۵ دی ماه ادامه خواهد داشت.

این همایش با همکاری انجمن علمی نانوفناوری پزشکی ایران و دانشگاه علوم‌پزشکی تهران با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار شده و اهدافی چون ایجاد هم‌افزایی و ‏تعامل مثبت میان محققان فناوری نانو، توانمندسازی آنها برای ورود به عرصه بازار و ارائه مدل‌ها، الگوها و راهکارهای موفقیت برای فعالیت در بازار فناوری نانو را دنبال ‏می‌کند‎.‎

بگفته دکتر رضا فریدی مجیدی دبیر همایش در حدود ۴۲۰ مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است که از این بین در حدود ۱۸ مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و ۳۴۲ مقاله برای ارائه به صورت پوستر در همایش پذیرفته شده است.‏ دکتر مجیدی همچنین به برگزاری پنج سخنرانی و هفت کارگاه آموزشی بعنوان برنامه‌های جانبی این همایش اشاره کرد.

شایان ذکر است، دانشجویان متقاضی دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی که پروپوزال آنها در مرحله اول تایید شده است، برای دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی خود، ‏باید در یکی از همایش‌های دانشجویی فناوری نانو شرکت کنند.

تاکنون ۱۳ همایش از این مجموعه همایش‌ها در دانشگاه‌های تربیت مدرس، کاشان، شیراز، رازی ‏کرمانشاه، علوم پزشکی تهران، علوم ‏پزشکی شهید بهشتی و علوم پزشکی مشهد، دانشکده پردیس فنی تهران واحد گیلان و دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شده است. ‏چهاردهمین همایش دانش‌آموختگان فناوری نانو نیز ۴ و ۵ دی‌ماه سال جاری توسط انجمن علمی نانوفناوری پزشکی ایران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.