معرفی بیش از ۲۵ محصول ایرانی در نمایشگاه فناوری نانو ژاپن

سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو ژاپن از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ ژانویه در شهر توکیو برگزار شد. در این نمایشگاه بیش از ۲۵محصول و تجهیز ایرانی به معرض نمایش گذاشته شد.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو ژاپن از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ ژانویه در شهر توکیو برگزار شد. در این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه فناوری نانو در جهان به شمار می‌رود، بیست کشور به صورت پاویون حضور یافتند. از میان ۶۲۶ شرکت‌ حاضر در نمایشگاه، ۱۶۹ شرکت از کشورهای دیگر در نمایشگاه شرکت کردند.

در روز اول نمایشگاه ۱۴۷۰۲ نفر از نمایشگاه بازدید کردند و تعداد بازدید کنندگان در طی سه روز برگزاری به ۴۵ هزار بازدید رسید.

در نمایشگاه امسال که هفتمین حضور ایران به شکل پاویون بوده است، نمایندگانی از شرکت‌های پیشگامان فناوری آسیا، شریف نانو پارس، تامین نانو ساختار آویژه، یارنیکان صالح، نانو سیستم پارس، پوشش‌های نانوساختار و فناوران نانو مقیاس، بهمراه کارشناسانی از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در قالب هیات ایرانی حضور یافتند.

یکی از اهداف حضور فناوران فعال ایرانی رصد و پایش فناوری‌های پیشرفته ارائه شده توسط شرکت‌های فعال بین‌المللی در حوزه فناوری نانو و نیز ارائه توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های ایرانی است. همچنین بروشورهای معرفی بیش از ۲۵محصول و تجهیز ایرانی در پاویون ایران به معرض نمایش گذاشته شد.