چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو۱۹ اردیبهشت ماه ۹۳ برگزار می‌شود

چهارمین مسابقه دانشجویی فناوری نانو، ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو از سوی دبیرخانه این مسابقه اعلام شد. بر این اساس، چهارمین مسابقه دانشجویی فناوری نانو، در روز جمعه مورخ ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ثبت‌‌نام در چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو به دو صورت انفرادی و نیز از طریق نهادهای ترویجی از ابتدای آذر‌ماه سال جاری آغاز شده است. بر اساس آخرین اطلاعات قرار گرفته بر روی پایگاه اینترنتی مسابقه نانو، ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۲ آخرین مهلت ثبت‌نام اعلام شده است.

لازم به ذکر است نتایج آزمون در پایان خرداد ماه، از طریق سایت ستاد نانو اعلام خواهد شد.

گفتنی است تاکنون دانشجویان گروه شیمی با ۲۰ درصد و فیزیک با ۱۸ درصد، بالاترین آمار ثبت‌نام در مسابقه را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین استان های تهران و سپس خوزستان از لحاظ تعداد ثبت‌نام در مسابقه، در رتبه نخست قرار دارند.

بر اساس آیین نامه اجرایی مسابقه، مراکزی که تعداد ثبت‌نام کنندگان آنها بیش از ۱۵۰ نفر باشد و یکی از نهادهای ترویجی فعال در آن شهر، شرایط لازم برای برگزاری آزمون از قبیل محل مناسب و نیروی اجرایی را با هماهنگی دانشگاه فراهم نمایند، با موافقت ستاد نانو، به عنوان مرکز آزمون انتخاب و معرفی خواهند شد.

نهادهای ترویجی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همکاری در برگزاری و ایجاد حوزه‌های آزمون، از طریق شماره تلفن‌ ۰۹۱۹۰۴۲۴۲۰۵ -۰۲۱۸۸۸۶۲۲۷۹ و یا پست الکترونیک competition@nano.ir با دبیرخانه مسابقه دانشجویی فناوری نانو تماس حاصل نمایند.