راه‌اندازی پایگاه داده پایش مقررات فناوری‌نانو

انجمن صنایع فناوری‌نانو (NIA) به تازگی پایگاه داده پایش مقررات فناوری‌نانوی خود را راه اندازی کرده است.

انجمن صنایع فناوری‌نانو (NIA) در کشور انگلیس به تازگی پایگاه داده پایش مقررات فناوری‌نانوی خود را راه اندازی کرده است. این پایگاه داده ابزار جامعی است که برای کاربران خود این امکان را فراهم می‌کند تا قوانین و مقررات و استانداردهای ویژه فناوری‌نانو را در اقصی نقاط جهان رصد نمایند.

در حالی که متون قانونی در اقصی نقاط دنیا به طور فزاینده‌ای دربرگیرنده مجوزهای مربوط به فناوری‌نانو است، کسب و کار‌ها باید آنچه را که سیاست‌گذاران در حال توسعه آن است را درک و پیش‌بینی نموده و استانداردهای قابل استفاده برای خود را شناسایی کنند. 

پایگاه داده پایش مقررات انجمن صنایع فناوری‌نانو، برای بهبود درک کاربران خود از قوانین و مقررات مربوطه ایجاد شده و به آنها کمک می‌کند تا اقدامات مناسب را برای کسب و کارهای خود مدنظر قرار دهند.

پایگاه داده مذکور، کاربران خود را از آخرین دستاوردهای این حوزه، اهمیت و اثرات آنها مطلع می‌نماید. صفحات تحلیلی ویژه برای هر مورد، اطلاعات مربوط به نقش‌آفرینان کلیدی، داده‌های اصلی، ارجاعات مربوط به فناوری‌نانو از متن مربوطه، و تاریخچه توسعه آن، از جمله اطلاعات موجود در این پایگاه داده است.

اعضایی که عضو NIA نیستند می‌توانند برای استفاده از این خدمت جدید ثبت نام نمایند. دسترسی به این پایگاه داده برای اعضا رایگان است. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام استفاده از خدمات این پایگاه داده به اینجا مراجعه نمایند.