قطعی شدن اولین حوزه آزمون چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو

اولین حوزه آزمون چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو در شهرستان اهواز استان خوزستان قطعی شد.

با همکاری ستاد نانو دانشگاه شهید چمران اهواز و نهاد ترویجی انجمن علمی شیمی دانشگاه شهید چمران اهواز، اولین حوزه آزمون چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو در شهرستان اهواز استان خوزستان قطعی شد.

با نزدیک شدن به پایان مهلت ثبت‌نام چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو، تعداد ثبت‌نام شدگان در این مسابقه از ۱۴۰۰ نفر عبور کرده است و استان‌های فارس،‌ تهران، خوزستان، خراسان رضوی، بوشهر و اصفهان به ترتیب بالاترین آمار ثبت نام را تا کنون دارا هستند.

طبق اعلام دبیرخانه مسابقه ملی نانو، مناطقی که تعداد ثبت‌نامی‌های آن در مسابقه بیش از ۱۵۰ نفر باشد و یکی از نهادهای ترویجی فعال در آن منطقه شرایط لازم برای برگزاری آزمون از قبیل مکان و نیروی اجرایی را فراهم نمایند، بعنوان مرکز آزمون چهارمین مسابقه ملی نانو انتخاب خواهند شد.

شایان ذکر است که ستاد نانو دانشگاه شهید چمران اهواز و همچنین نهاد
ترویجی انجمن علمی شیمی این دانشگاه، در سال گذشته نیز نقش بسزایی در قطعی
شدن حوزه آزمون شهر اهواز داشته‌اند و علاوه بر حمایت اجرایی چهارمین
مسابقه ملی فناوری نانو در برگزاری سومین مسابقه ملی نانو نیز حامی اجرایی
بوده‌اند. دانشگاه شهید چمران در شهر اهواز به همت مسئولان این دانشگاه و
همچنین فعالیت‌های فراوان ترویجی و آموزشی نهادهای ترویجی فناوری نانو در
آن شهرستان، از دومین مسابقه ملی نانو تا کنون سه مرتبه به عنوان حوزه
آزمون مسابقه ملی فناوری نانو تعیین گردیده است.

گفتنی است،‌ چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو در یک مرحله‏ و بصورت تئوری در تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۳، با همکاری کمیته فناوری نانو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد. علاقمندان تا ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۲ فرصت دارند که نسبت به ثبت نام در این مسابقه اقدام نمایند. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی ثبت‌نام در این مسابقه به پایگاه اینترنتی مسابقه مراجعه کنند.