کاهش قیمت گرافن با افزایش کارایی خط تولید

با آغاز سال جدید میلادی، شرکت گرافنا (Graphenea) موفق به کاهش ۲۷درصدی قیمت محصولات گرافنی خود شد. این کاهش قیمت به دلیل افزایش کارایی خط تولید و نصب تجهیزات جدید صورت گرفته است. این شرکت قصد دارد هر سال قیمت محصولات خود را کاهش دهد.

شرکت گرافنا (Graphenea) با آغاز سال ۲۰۱۴ میلادی قیمت محصولات خود را ۲۷درصد کاهش داد. دلیل این کاهش قیمت، افزایش کارایی خط تولید این شرکت است که با نصب تجهیزات جدید و بهبود فرآیند به‌دست آمده است. گرافنا چهار بسته تک لایه گرافن روی زیرلایه سیلیکون با ابعاد ۱۰ در ۱۰ میلیمتر را به قیمت ۱۷۵ یورو کاهش داده است. اگر شما زیرلایه ویژه‌ای داشته باشید این شرکت می‌تواند با ۱۳۵ یورو سطح زیرلایه شما را پوشش دهد. این شرکت ویفرهای چهار اینچی نیز تولید می‌کند. گرافنا ۲۵۰ میلی‌لیتر اکسید گرافن با غلظت ۴ میلی‌گرم در میلی‌لیتر در آب را ۸۹ یورو به فروش می‌رساند. برای کسب اطلاعات کامل از قیمت‌ محصولات این شرکت به پایگاه اینترنتی گرافنا (www.graphenea.com) مراجعه کنید.
شرکت گرافنا، گرافن را با قیمت بسیار رقابت‌پذیری به بازار عرضه می‌کند. یکی از مزایای این شرکت آن است که کیفیت و ویژگی‌های محصولات تولید شده در زمان‌های مختلف کاملا مشابه هم است؛ در واقع روش تولید در این شرکت کاملا تکرارپذیر است، این موضوع برای مشتریان اهمیت زیادی دارد بنابراین گرافنا به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد. در این راستا، شرکت گرافنا تجهیزات کنترل کیفی جدیدی به خط تولید خود افزوده تا بتواند نظارت دقیقی روی کیفیت محصولات داشته باشد.
گرافنا یکی از بازیگران بسیار مهم در صنعت تولید گرافن بوده که به نیاز مشتریان خود در بخش صنعت و دانشگاه پاسخ می‌دهد. این شرکت آمادگی عقد قرارداد با مشتریان ویژه‌ خود دارد تا بتواند محصولاتی ویژه متناسب با نیاز آنها تولید کند.
مسئولان این شرکت می‌گویند که قصد دارند هر سال با افزایش حجم بازار قیمت گرافن را کاهش دهند.