کنگره بین‌المللی ایمنی نانو با معرفی برگزیدگان به پایان رسید

کنگره بین‌المللی‌ایمنی نانو ایران باحضور مسئولین ستاد توسعه فناوری نانو و چند تن از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران عصر روز پنجشنبه، اول اسفند با تقدیر از مقاله‌ها و سخنرانان برتر به پایان رسید.

در مراسم اختتامیه اولین کنگره بین‌المللی نانوایران، دکتر قاضی؛ دبیر علمی کنگره، دکتراجتماعی مهر و دکتر رضایت؛ مدیرکارگروه منابع انسانی ستادتوسعه فناوری نانو، و چند تن از سخنرانان خارجی چون دکتر هوچلا (Hochella) از دانشگاه ویرجینیای آمریکا، دکتر ماری گولومیان (Gulumian) از دانشگاه آفریقای جنوبی و دکتر رحمان(Rahama) از دانشگاه هند هریک به سخنرانی کوتاهی پرداخته و از برگزاری این کنگره ابراز رضایت کردند.

سخنرانان این مراسم ضمن تاکید بر استمرار برگزاری دوره‌های بعدی کنگره‌ ایمنی، در خصوص محل برگزاری دوره بعدی کنگره نیز نظرات خود را ابراز کردند. همچون دکتر ماری گولومیان که کره جنوبی و آفریقای جنوبی را کشورهای مناسبی برای کنگره دوم ایمنی نانو دانست.

پس از انجام سخنرانی‌ها نفرات برتر در بخش سخنرانی و مقاله معرفی و از آنها تقدیر شد. سید یزدان معدنی، مریم خاکبازحشمتی، لیلا شهیدی و سمیه فرانکی به عنوان برگزیدگان این کنگره معرفی شدند، همچنین از دکتر قاضی، دکتر اجتماعی مهر، دکتر امانی و دکتر خرازی نیز تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است اولین کنگره بین‌المللی نانو (‏Iran Nano Safety Congress‏) به همت شبکه ایمنی فناوری نانو ستادتوسعه فناوری نانو و با حضور متخصصانی از کشورهای آفریقای جنوبی، آمریکا، چین، دانمارک، کره‌جنوبی هندوستان، ایتالیا و مجارستان، در روزهای ۳۰ام بهمن‌ماه و اول اسفند ماه ۹۲، در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.