تولید تجهیزات تحقیقات نانوالیاف توسط شرکت اِلمارکو

شرکت اِلمارکو به تازگی نسخه به روز شده دستگاه نانو اسپایدر (NS) را که در زمینه تحقیقات نانوالیاف استفاده خواهد شد، به بازار عرضه کرده است.

شرکت اِلمارکو به تازگی نسخه به روز شده دستگاه نانو اسپایدر (NS) را که در زمینه تحقیقات نانوالیاف استفاده خواهد شد، به بازار عرضه کرده است. نسخه اولیه این محصول برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ میلادی در نمایشگاه فناوری‌نانوی توکیو در کشور ژاپن عرضه شد. 

این دستگاه که برای انجام فعالیت‌های تجربی در زمینه مواد نانوالیاف و کاربردهای آن طراحی شده است، حاصل دریافت نقطه‌نظرات متعدد مشتریان طی سالهای گذشته است. این دستگاه با هزینه کمتر، در راستای رفع نیازهای تحقیقاتی محققان دانشگاهی فعال در زمینه نانوالیاف‌ها و کاربردهای آن ارائه شده است.

دستگاه نانو اسپایدر امکان انجام تحقیقات علمی پایه در زمینه نانوالیاف‌ها و توسعه مواد جدید را فراهم می‌کند. این دستگاه مجهز به سیستم کنترل دقیق تهیه و ساخت لایه‌های نانوالیافی است. این قابلیت باعث کاربرد گسترده این دستگاه در زمینه‌های تحقیقات آزمایشگاهی حوزه‌های تصفیه هوا، تصفیه مایعات، پزشکی و سایر حوزه‌ها شده است.

شرکت اِلمارکو با این محصول جدید، نه تنها جایگاه خود را به عنوان یک پیشگام جهانی در عرضه تجهیزات صنعتی حفظ کرده، بلکه می‌تواند نیازهای تحقیقاتی موسسات تحقیقات و دانشگاه‌ها را نیز برآورده نماید. کشورهای آسیایی بازار اصلی دستگاه جدید شرکت فوق است.

فناوری نانواسپایدر برای تولید صنعتی نانوالیاف استفاده می‌شود. دفتر مرکزی شرکت المارکو در کشور جمهوری چک واقع شده و دارای دو نمایندگی فروش و خدمات در کشورهای ایالات متحده آمریکا و ژاپن است.